Bukefalos 28 år!

Forumuppdatering

Och en sak till, om jag vill scrolla mig förbi med fingret på skärmen och tar på rutan för att skriva inlägg så går det inte, precis som med annonser på vissa sidor. Irriterande! Här ska det vara en gubbe som slår huvudet i väggen men kan inte göra smileys för tillfället.
 
Nu funkar det jättebra för mig på mobilen, förbättring att inläggsnumren syns i stående läge.

Men håller med de som skrivit om svarsknappen, första gången jag skrev trodde jag att den inte ens var klickbar.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 583
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 048
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 061
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp