Bukefalos 28 år!

Forumuppdatering

Det har varit uppe förut och visst, men jag tror man vänjer sig ganska snabbt, jag har redan vant mig.

Gällande tomrummet så är det normalt en annons där och så var det även i gamla versionen.
 
@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
Det var inte vad jag trodde som ställde till det.
Detta är tydligen ett problem med webbläsaren chrome som skall vara löst i kommande versioner.
 
Jobbar lite med "widgetarna". Nu är det fet stil under Just nu eftersom alla där är olästa.
 
Tycker det ser bra ut. Däremot stör det mig att jag måste klicka flera gånger på menyn/gilla/annat, för det blir ingen reaktion första gången/gångerna.

Sedan har jag också märkt att jag inte alltid tas till första olästa inlägget i en tråd, utan sista inlägget som gjordes. Så jag får leta upp själv vad jag senast läst.
 
Ja, kanske inte byta plats men det är helt ologiskt att förhandsgranska är mörkare = drar till sig ögon mer än Svara-knappen (som rimligtvis bör vara viktigast).

Men jag har gett upp att saker och ting ska vara logiska i Bukes design ;).
Jag tänker mig att det är en pik. "Tänk igenom innan du postar!" typ. :D
 
Jag tänker mig att det är en pik. "Tänk igenom innan du postar!" typ. :D
Precis vad min man sa! :D Men vi tycker båda två att det är lite av en dum uppmaning, jag tror knappast att det är vanligare att vilja förhandsgranska snarare än posta inläggen direkt.
 
Jag kan inte ta bort min avatar, vill ju veta vad jag har för fäärg :arghh:
1909F331-03B6-4164-8D3B-D5DA1BC0C9A6.png
 
Jag tycker att texten känns lite för stor (i alla fall på min iPhone 7) och att texten går ganska långt ut mot kanterna, jag liksom skulle vilja zooma ut lite:grin:
 
Går det att göra "pre-view texten" i trådlistorna någon nyans mörkare? Jag har visserligen lite dålig syn men den grå texten är svårläst mot bakgrunden.
 
Insåg att jag alltid har buke zoomat, testade normalläget och jäklar vad smått det blev. Tror det var nån tidigare i tråden som tyckte det var svårt att se? Zooma!
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 620
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 053
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 111
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp