Bukefalos 28 år!

Forumuppdatering

En funktion jag saknat ett tag är födelsedagstårtan....

Lite löjligt kanske, men när jag förra året låg på sjukhus nästan hela februari och jag sen några veckor efter jag kommit hem fick flera födelsedagshälsningar kändes det som en enorm uppmuntran även om det var en inbyggd funktion....
 
Nu kan jag inte hitta hur jag stänger av att Buke sparar utkast. Skitobehagligt att veta att de ligger och skvalpar.
 
Fast då ska man komma ihåg det varenda gång...
Men utkastet sparas bara om inlägget du skriver på inte skickas. Skickar du inlägget så är det synligt för alla och något utkast behöver inte sparas. Detta är dessutom inget nytt det har funnits i år nu.

Och jag förstår inte riktigt problemet, detta är en hjälp för att inte långa inlägg man skrivit på helt plötsligt skall försvinna för att något oförutsett inträffar?
 
@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
 

Bifogade filer

  • Skärmklipp1.PNG
    Skärmklipp1.PNG
    57,9 KB · Visningar: 32
I Just nu-rutan ser alla trådarna ut som att jag läst dem, fastän jag inte har det. Ska det vara så? @Gunnar
 
@Gunnar Citerade videor verkar bli lite konstiga. De tar upp plats även nedanför citaten och riskerar att täcka över text i nya inlägget. Har bara stött på det en gång än så länge dock och någon kan ju gärna kontrollera så det inte ä något lokalt problem hos mig (just nu sista sidan, 11, i tråden "Val." under Allmänt finns det exempel).
Jag har en aning om vad detta kan bero på, skall försöka ta mig tid att kolla upp det.
 
För mig ser är allt långt ner, såhär ser det ut på min förstasida
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20180410-104320.png
    Screenshot_20180410-104320.png
    36 KB · Visningar: 30
I Just nu-rutan ser alla trådarna ut som att jag läst dem, fastän jag inte har det. Ska det vara så? @Gunnar
Det nya "widget"-systemet visar inte om en tråd är läst eller oläst. Men just under Just nu är faktiskt alla trådar olästa. Lästa trådar visas inte där, vilket är en skillnad och i mitt tycke en förbättring.
Jag skall försöka titta på om det går att lösa på något sätt så olästa rubriker blir fetade även där.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 617
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
6 053
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 111
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp