Bukefalos 28 år!

Fotoutmaning: Fånga februari 2024

Rätt ur verkligheten. När man är ledig från kojobbet men sex ettåriga kvigor hittar på bus, då rycker man in ändå. Bra med hund som håller rätt på busungarna!
 

Bifogade filer

  • 20240217_184011.jpg
    20240217_184011.jpg
    398,8 KB · Visningar: 80
Det här drömmer jag om, och ibland händer det ❤️

Varm sol, massor av snö, fantastisk utsikt, hembakat fika, chokladkaffe och jättelyckliga hundar. Tack vare att de kört snöskoter i backen bakom fårhuset kunde vi ta oss ut och njuta idag, snön är för djup för att gå i annars!
20240219_122330.jpg
 
Tradition att värna
Jag är jättedålig på traditioner tyvärr. Men de senaste drygt 10 åren har jag försökt spana efter när vårens första hasselblomma slår ut där jag befinner mig, och ta kort på den. Den brukar vara tidig så den brukar vara bland de första tecknen jag ser på att vintern kommer att gå över denna gång också, och det gör mig så lycklig! 😊🙏
Det här är årets lilla kämpe! :love:
1000005793.jpg
 

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 691
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 482
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 393
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 341
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp