Fotoutmaning: Fånga februari 2024

Vädret idag var hela månadens x-faktor 🤩

IMG_20240224_164532-01.jpeg
 
25. Yngre dagar.

Det här fick mig att gå igenom "minneslådan" som jag har i bokhyllan, oj vad roligt det var! Bland annat hittade jag två kuvert fulla av brev som jag fick av diverse brevvänner under tidigt 2000-tal samt en jättefin scrapbook som min bästa kompis gav mig när jag fyllde 16, där det bland annat står "Vi för alltid bästis". "För alltid" är en väldigt lång tid, men jag kan i alla fall konstatera att vi åtminstone har hållit ihop i de 16 år som gått sedan dess, trots utlandsflytt och en hel del andra, större livsförändringar :heart

20240226_183744.jpg
 
25. Yngre dagar.

Det här fick mig att gå igenom "minneslådan" som jag har i bokhyllan, oj vad roligt det var! Bland annat hittade jag två kuvert fulla av brev som jag fick av diverse brevvänner under tidigt 2000-tal samt en jättefin scrapbook som min bästa kompis gav mig när jag fyllde 16, där det bland annat står "Vi för alltid bästis". "För alltid" är en väldigt lång tid, men jag kan i alla fall konstatera att vi åtminstone har hållit ihop i de 16 år som gått sedan dess, trots utlandsflytt och en hel del andra, större livsförändringar :heart

Visa bifogad fil 139954
Så fint!
 

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 391
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 446
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 354
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp