Fotoutmaning: Fånga februari 2024

1000006219.jpg

Zen - detta zen för mig, mitt sätt koppla bort omvärlden för en stund.
 
Ångrar mig - nej det gör jag faktiskt inte, trots att jag valde stad rätt på måfå när jag flyttade från Stockholm och inte kände en kotte och faktiskt aldrig ens hade besökt stan jag flyttade till... 😄 Det blev absolut inte som jag trodde, på flera sätt, men ångrar mig det gör jag inte! :)
1000005866.jpg
 
Jag har inte längre tillgång till min älsklingsplats, tyvärr. Backen med enorma ekar, aspar och enar, med utsikt över betesmarkerna vi höll på att restaurera och med sjön ett stenkast bort.

Screenshot_20240228_101137_Facebook.jpg
Om det fanns ett "afterlife" så skulle jag vilja spendera det här, med mina får och mina arbetshundar (ja ja, Maken också då).
 
IMG_4985.jpeg

Älsklingsplats- hela vår gård är min älsklingsplats, men den här hörnan är en av de bästa 🥰 Ser inte mycket ut för världen just nu, men jag har faktiskt suttit ute och ätit lunch en dag redan ☀️ Här sitter ofta jag och maken framåt eftermiddagen (vår, somnar, höst) och tar en kopp te, en öl eller ett glas vin och dryftar dagen som gått. Det är söderläge, men takets utsprång gör att det skuggar när solen står som högst, kvällssolen når oftast in. Skyddat mot regn, vi har suttit här och tittat på åskväder ⛈️ Lite varmare och lite grönare så hänger vi en hel del här 🤩
 

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
15 391
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 446
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 354
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp