Fotoutmaningen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett förslag är att du väljer första temat, och den som väljer tema utser alltid en person som ska välja nästa tema.
Ja jag funderade på något sånt jag också :)

Om det är fler som har idéer på regler så skriv det här och tagga mig! :)
 
Jag vill vara med! :banana:

OT men tråden kanske skulle passa bättre på hem & hobby istället för ungdom? Känns inte som att det är särskilt många av oss som är ungdomar längre :p
 
Tips på regler:

Sista dagen för att lägga upp sin bild. Tex söndag så har man 1 vecka på sig att fota. Och på måndag kommer ett nytt tema.
Hur många bilder man får visa. Jag håller med det som säger 1 bild. Kan bli lite mycket annars.
Hur mycket får man redigera.
Jag tycker vi ska ha en lista över vem som bestämmer tema för varje vecka, då får alla en vecka var.

Superpeppad! :bump:
 
Efter en löjligt lång dag är jag äntligen hemma. Så fort mitt kära lilla monster har somnat ska jag skriva ihop regler, välja tema och göra anmälningslista :)

Och angående frågan om att lägga tråden på hem och hobby så konstaterade @cili och jag att de flesta fotograferna hänger på ungdom och i viss mån senior så det skulle bli störst deltagande här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Hej och välkomna till Bukes fotoutmaning! :) Regler Ett utvalt tema/motiv ska visas. Endast en bild/fotograf. Bilderna får redigeras i...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
32 476
Senast: Trott
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 806
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 283
Senast: henry_
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 636
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp