Fråga från en novis

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Garpen

Hur lång tid tar det från befruktningstillfället till att man börjar känna graviditetssymptom så som illamående?
 
Sv: Fråga från en novis

För mig tog det knappt två veckor, dvs jag kände illamående INNAN jag märkte att mensen uteblivit.
 
Sv: Fråga från en novis

jag hade massor med symptom bara 7-14 dagar efter ägglossning.... men riktigt illamående med spya kom ca 4 veckor efter ägglossning, men jag har haft nästan alla symptom som går att få, har vänner som inte känner något förrän dom känner sparkar i magen :-)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ugh, jag är inne på dag 8 med feber. Så trött, illamående och ont i kroppen nu att jag unnade mig en stilla, filmisk gråtstund idag...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Jag började med minipiller, Azalia, när mensen kom igång efter Marodören för ca 6 veckor sedan och jag mår så skrutt. Huvudvärk...
Svar
4
· Visningar
525
Senast: bumpo
·
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 178
Senast: McFlurry
·
  • Artikel
Hästnyheter Att ston kan vara oridbara och bökiga, en del till och med farliga, i samband med brunst vet vi. Men att det finns hjälp att få är...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp