Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Blöter det, tar schampo och låter det verka någon minut. Sen sköljer jag noggrant ur och typ var tredje gång avslutar jag med balsam eller inpackning som jag tar endast i toppar och längder. Låter sitta någon minut och sköljer sedan noggrant ur.

Samma
 
Sv: Frågelek nr 4

Den enkla varianten: Blöter håret, masserar in schampo o låter det verka nån minut, sköljer noggrant ur sen klart!
Ibland använder jag balsam också, lika dant som schampo proceduren.

vad ska du göra kl 21 ikväll?
 
Sv: Frågelek nr 4

Ja, men det vill jag inte ;) Är rätt öppen som person så det som ingen vet är det nog bäst att det hålls så :D

Samma
 
Sv: Frågelek nr 4

Dom som känner mig väl vet allt. Folk som jag inte är jättetight med vet inte mycket alls egentligen och så vill jag ha det då jag bara släpper in de människor jag litar på till 100% helt o hållet.

Vad ska du göra idag?
 
Sv: Frågelek nr 4

Tycka synd om mig själv ett litet tag till och sen rycka upp mig och åka till stallet. Annars blir det bara lugnt här hemma idag. Tösen kommer vara hos farmor ikväll så det blir jag och sonen hemma bara. Mannen är på jobb i utlandet. Får se vad vi hittar på.

Favoritsaften är?
 
Sv: Frågelek nr 4

Å, flädersaft är ju jättegott! Men, favoriten är nog hemmagjord jordgubbssaft :)

Vad dricker du helst till pizza?
 
Sv: Frågelek nr 4

Jag har varit och handlat och väntar på att sonen ska komma hem från skolan nu, så åker vi till stallet sen. Men mer spännande än så blir det inte idag.

Händer det något kul i helgen?
 
Sv: Frågelek nr 4

Ikväll blir det mat och biljard med en kompis :) Sen resten av helgen bara greja hemma.


Finns det snö hos dig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 874
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 801
Senast: bettysmatte
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp