Frågelek nr 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Frågelek nr 4

Äga och driva en framgångsrik stuteri och träningsanläggning :) Eller jobba på Kolmården, om det hade legat närmare :D

Vad kör du för bil?
 
Sv: Frågelek nr 4

Skulle vilja prova att köra grusbil o timmerbil innan jag bestämmer mig för att ta utbildningen eller ej ^^

Samma
 
Sv: Frågelek nr 4

Skulle kunna tänka mig att jobba med det mesta som är snällt för kroppen. Den är inte hundra. Prova på innan jag ratar det. Och där det inte är mycket människor.

Vad blir det nästa du äter?
 
Sv: Frågelek nr 4

Blöter det, tar schampo och låter det sitta i typ 2 min. Brukar ta duschcremen emellan schampo och balsam.
Sköljer ur håret. Tar en stor klick balsam och drar försiktigt genom håret och främst på topparna. Sköljer ur det och tar sedan 1/5 äppelcidervinäger och 4/5 vatten och blandar i en bägare. Häller det sedan över håret, främst i hårbotten. Avslutar med att skölja lite i max 3 sek, annars försvinner effekten.

Samma.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 330
Senast: 95johsv
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
277
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
426
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
20 041
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp