Bukefalos 28 år!

Fredagen den 13:de

Gammeln

Trådstartare
Aaaaaaaaaaaaaaaaa :nailbiting:. Kommer ni att vidtaga vissa försiktighetsåtgärder inför morgondagen. Kan ju bli spooky.....
 
Rad 13 finns i vissa plan. För ett par år sen flög jag till Gran Canaria och då satt vi på rad 12. Rad 13 var nödutgång.

Som svar på tråden, jag gör inget annorlunda ;)
 
Jag måste skriva in mig som arbetssökande på Arbetsförmedlingen i morgon, känns ju inte som någon vidare dag för det om man är vidskeplig ;)
 
Jag utgår från att jag kommer överleva morgondagen. Det har jag trots allt gjort alla fredagen den 13:e ända sen lör 15 november 1986 :P

Dessutom har jag en rätt schysst dag framför mig. Stallet, träffa en sängkamrat, köpa födelsedagspresent till min pappa, gå till gymmet och slutligen hämta hem dottern :)
 

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
545
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
24 027
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
683
Senast: Ramona
·
Hästvård Vi var ner i fredags till ridhuset och löshoppade små kryss, hästen river först ett hinder, sen hoppar hon nästa och när hon landar är...
Svar
16
· Visningar
883
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp