Frodolf blir FrodolFiina

Hela flocken, stilla, länge nog för att få till en handfull ok gruppbilder. Kan du räkna dem nu @mandalaki ?;)
16939024_10154507753188666_765520448831981826_n.jpg
Jag ser fem borderlinecollies och en alien.

Alla rätt :bump:

De kommer snart att börja valla varandra :laugh:
 
Alltså du borde sälja dig till reklamvärlden. Det ser otroligt häftigt ut med sex hundar ur samma ras - i synnerhet ute i snön sådär.
Min umgängeskrets och facebookflöde svämmar över av flockbilder på vallhundar, så jag lever i tron att det är fullt normalt. Vet inte vad vi skulle kunna säga att vi kan erbjuda som modeller? Har du nån kontakt? ;)
 
Min umgängeskrets och facebookflöde svämmar över av flockbilder på vallhundar, så jag lever i tron att det är fullt normalt. Vet inte vad vi skulle kunna säga att vi kan erbjuda som modeller? Har du nån kontakt? ;)
Dessvärre icke. Fast i något sammanhang då som det är inte helt normalt utan ser lika exotiskt ut som jag tycker att det gör.

Det är ju aktiva hundar, någon fodertillverkare borde älska att ha dem.
 
Dessvärre icke. Fast i något sammanhang då som det är inte helt normalt utan ser lika exotiskt ut som jag tycker att det gör.

Det är ju aktiva hundar, någon fodertillverkare borde älska att ha dem.
Jag satt just och tänkte att det vore najs med en fodersponsor, men "min" fodertillverkare har slutat sponsra svenska ekipage... :(
 
Jag satt just och tänkte att det vore najs med en fodersponsor, men "min" fodertillverkare har slutat sponsra svenska ekipage... :(
Synd. Det måste ju gå åt groteska mängder foder åt den där flocken? Fast jag har ju sett att du gör "torrfoder" själv ...
 
Synd. Det måste ju gå åt groteska mängder foder åt den där flocken? Fast jag har ju sett att du gör "torrfoder" själv ...
Tja, några kilo kött om dagen går det åt... Fritte äter upp till 2 kg(!) högenergifoder om dagen när han går som hårdast. Såg att det finns en svensk färskfodertillverkare som sponsrar folk, får fundera på om jag kan marknadsföra mig mot dem. Tack för idén
 
Du är ju duktig på att fota @Migo, du får bli instakändis! Finns flera stora svenska konton som får både foder och prylar av sponsorer för att dom har så många följare ;)
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
 
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Jag skapade ett helt nytt konto till bara Alice när jag testade det, la endast upp riktigt bra bilder. Sen hashtagade jag skiten ur bilderna (både raser, aktivitet och allmänna hundhashtags typ dogsofinstagram), gillade massa bilder som låg under samma hashtags som mina bilder. Började följa massa konton som hade samma inriktning som jag och började nätverka.
Av dom bilderna jag sett från dig genom åren så kommer du nog få ganska lätt att få följare! Men man måste ju spendera en del tid med det. När jag hade kommit upp i typ 300 följare och fortfarande var lika aktiv började följare rulla in. Men höll bara på några veckor, för sen tog jag bort Alice, men får fortfarande förfrågningar om följningar även fast kontot är låst sen i somras.
 
Lämnar ett tassavtryck då jag tycker den här tråden är så underbar. Så vackra bilder, så informativ och bra text att läsa. Trots att jag inte ens har en hund skulle det vara mycket intressant att få följa med på Buketräff hos @Migo
 
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Titta på de hundkonton som har många följare.
Ofta har de en miljard taggar i varje inlägg, måånga bilder fotade med systemkamera och så är de såklart aktiva också, lägger upp bilder varje dag och kommenterar/gillar andras bilder ofta. Fundera på vad du själv gillar att följa för konton och tänk ut om de har något gemensamt, ofta finns det en hel del sådant att använda sig av själv.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 652
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 947
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Ultraljud

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp