Frodolf blir FrodolFiina

Finns ju en svensk användare som har över 50k följare. Hennes ena bc är väldigt lik Ale, men mindre utstrålning ;)
Vallhundsförare? Sportförare har väääääldigt mycket större spridningsgrupp. Ales bilder drar till sig likes eftersom jag taggar dem med kennelns tagg, och kenneln är väldigt välkänd...
 
Vallhundsförare? Sportförare har väääääldigt mycket större spridningsgrupp. Ales bilder drar till sig likes eftersom jag taggar dem med kennelns tagg, och kenneln är väldigt välkänd...
Ales bilder kommer få extremt mycket likes om du breddar dina tags ;) testa att lägga upp en bild på henne med lite andra taggar, så kan vi se vad som händer. Tror säkert vi andra kan kommentera med tags, om vi har några bra som du glömmer/missar.
 
Ales bilder kommer få extremt mycket likes om du breddar dina tags ;) testa att lägga upp en bild på henne med lite andra taggar, så kan vi se vad som händer. Tror säkert vi andra kan kommentera med tags, om vi har några bra som du glömmer/missar.

What? Menar du att taggar om sheepdogs inte är breda? :eek: (jag tar gärna emot förslag, är kass på sånt här! :D)
 
Vilka fantastiska hundar du har! Så häftigt att se de valla också! :love:
Då jag har tidigare dåliga erfarenheter av hundar större än mankhöjd jämns med mina knän (läs: Jag har blivit oprovocerat attackerad flertalet gånger) brukar jag inte bry mig om/tycka någonting om större hundar. Små hundar kan jag tycka vara gulliga, men större har jag liksom inte "brytt mig om"/öht inte intresserat mig av. Men dina BCs är verkligen wow - så häftiga! :love: Kan dock inte se skillnad på de....:angel:
 
What? Menar du att taggar om sheepdogs inte är breda? :eek: (jag tar gärna emot förslag, är kass på sånt här! :D)
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworking :angel:

#proudbordercollies #bordercollielovers #bordercollieworld #bordercollielovers #bordercollienation verkar vara några av dom stora taggarna inom bc.
Sen har du ju allmänna hundtags.
#ilovemydog #dogstagram #instadog #dog #dogoftheday #weeklyfluff #furryfriend

Testa dom :angel:
 
Finns ju en svensk användare som har över 50k följare. Hennes ena bc är väldigt lik Ale, men mindre utstrålning ;)

Jag förstår inte hur hon kan ha 50k följare.
Om det är den jag tänker på så gör hon ju ingenting med sina hundar än att ta bilder på när de är söta.

Skulle hellre följa bruks/lydnads/vall ekipage än insta med bara söta bilder.

Tror du @Migo kan fylla instagram med intressant innehåll! :up:
 
Jag förstår inte hur hon kan ha 50k följare.
Om det är den jag tänker på så gör hon ju ingenting med sina hundar än att ta bilder på när de är söta.

Skulle hellre följa bruks/lydnads/vall ekipage än insta med bara söta bilder.

Tror du @Migo kan fylla instagram med intressant innehåll! :up:
Jag menar det! Hon är ju väldigt duktig på att fota och redigera. Sen är hon säkert världens affärskvinna, något gör hon ju rätt. Men håller med, det är ju inte så mycket variation. Bc med utklädnad på huvudet, bc med leksak, bc som tittar gulligt in i kameran, bc som pussar på en annan bc, repeat.
 
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworking :angel:

#proudbordercollies #bordercollielovers #bordercollieworld #bordercollielovers #bordercollienation verkar vara några av dom stora taggarna inom bc.
Sen har du ju allmänna hundtags.
#ilovemydog #dogstagram #instadog #dog #dogoftheday #weeklyfluff #furryfriend

Testa dom :angel:

Ah, jag tänker som en "rasist" och har undvikit taggar som mest används av fluffiga utställningshundar och sånt. Inte bästa sättet att locka följare... whennotworking är för min egen skull, när jag söker bland mina bilder :o
 
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworking :angel:

#proudbordercollies #bordercollielovers #bordercollieworld #bordercollielovers #bordercollienation verkar vara några av dom stora taggarna inom bc.
Sen har du ju allmänna hundtags.
#ilovemydog #dogstagram #instadog #dog #dogoftheday #weeklyfluff #furryfriend

Testa dom :angel:

Finns det nått sätt att slippa komma ihåg alla jäkla taggar varje gång, och få hjälp av insta att peta in dem? :angel:
 
Faktum är att jag tror att Bentley skulle bli bra på att fösa djur - på ren lydnad, eftersom han är så lyhörd. Men jag skulle aldrig i mitt liv kalla det vallning...

Nej fösa djur på ren lydnad skulle inte jag heller kalla vallning.

Minn har godkänt vallanlagsprov men det säger verkligen ingenting. Jag kan inget om vallning men vad jag kunde se på min egen hund så hade hon ingen aning om vad hon höll på med. Hon var mest intresserad av att äta bajs.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 525
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 873
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp