Fullständigt felaktiga bilder som sprids i sociala media.

Capture_3551152b.jpg

Barnen på den här virala bilden är inte alls totalt ointresserade av konsten på studiebesöket. Tvärtom, de använder museets utställningsapp för att lära sig mer.

http://www.telegraph.co.uk/news/new...al-story-behind-the-kids-on-phones-photo.html
 
Nu är jag inte inne på FB särskilt ofta, men jag är noga med vilka jag blir vän med, vill inte att mitt flöde ska bestå av antingen nötter som delar bilder som de här (om de inte gör det i uppenbart ironiskt syfte) eller SD eller liknande. Tar också bort folk vars enda inlägg verkar vara av typen, bild på korv och makaroner och kommentaren, det här äter jag just nu, alt, nu sitter jag på bussen hem, eller foto från ica, ska jag äta köttfärssås eller korv stroganoff till middag eller sitter och dricker drinkar i solglasögon.

OBS! Inte de som ibland lägger upp sådana bilder men annars har mycket intressant att komma med, bara de som i princip bara lägger upp oväsentligheter. Har inte många vänner på FB men de jag har är intressanta att läsa och deras länkar är intressanta att klicka på. Det gäller inte bara politik, internationella affärer utan också konst, och liknande. Ämnen som jag finner intressanta helt enkelt. Vem bryr sig hur många vänner man har bara att de som jag har kan tillföra mig någonting. Kanske snobbigt men jag har inte tid att vaska fram guldkorn bland all gyttja.

Det är kanske därför jag missar alla idiotiska bilder som visas i den här tråden. Hmmm, positivt eller negativt?
 

Liknande trådar

Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 469
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 974
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 330
IT & mobiler Sambon ska ta över ansvaret för sociala medier i klubben där han är medlem. Vilken app är bäst för att göra snygga bilder, tänker för...
Svar
14
· Visningar
678
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp