Fullständigt felaktiga bilder som sprids i sociala media.

Jeffery

Trådstartare
Ett ämne som jag kan gå igång på.
Den här dök upp nyss i mitt flöde.

oilsand_vs_lithium.jpg
 
Propaganda är viktiga saker för dem som vill bestämma.
Sanningen är viktig för oss andra.
Information som kan ge oss sanningen är därför viktig.
Spridning av den informationen är livsnödvändig.
Ergo - Internet är bra.
Men vi får jobba på för att få det rätt.
 
Citaten och omröstningen är visserligen helt korrekta. Dock är inte omröstningen gällande fri screening, utan huruvida åldersgränsen skulle vara 74 år (ja) eller höjas/tas bort (nej).
 
Jag är alltid jäkligt kritisk till Kjell alltså!

OnT
Det här är en bild som alltid får mig att fundera på om jag vill skratta eller gråta (skratta för att den är så förbaskat dum så det finns inte och gråta för att folk verkligen verkar tro på den här skiten)
Bloody+immigrants+keep+brittain+britissh_daa91f_5187456.png
Ärligt talat så tror jag inte det finns nån som tror på det :D .
Att dom delar för att det är roligt och naturligtvis ironiskt kan jag förstå, det var ju kul.
 

Liknande trådar

Träning R+ tränare i min omgivning har inga hästar som galopperar för fullt. Deras hästar står och moffar godis och hasar sedan några steg till...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
6 406
Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 854
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 263
IT & mobiler Sambon ska ta över ansvaret för sociala medier i klubben där han är medlem. Vilken app är bäst för att göra snygga bilder, tänker för...
Svar
14
· Visningar
662
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp