Furuplank som hyllplan?

Alltså, jag googlade runt lite och hittade finaste hyllplanen/bokhyllan jag sett! Vet inte varför, men tyckte det var genialiskt med furuplank som matchade golvet och sedan bara en vitmålad kant. Skulle passa perfekt i nästa lägenhet! Men jag undrar nu, hur får man tag på såna här hyllplan? Jag tänker att furu oftast är mycket ljusare än på bilden? Finns det färdigbehandlade plankor att köpa, någon som vet? Vill också ha en bokhylla som så snyggt matchar vårt golv!

63cd6b942c16182386d799fd85a891ba.jpg
Det heter limträskiva och säljs på biltema, bauhaus, byggmax mfl. Nytt furu är ljust, men mörknar med tiden. Går säkert betsade i liknande nyans men blir så automatiskt efter ett tag, vet dock inte hur snabbt, nåt år kanske?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 956
Senast: Fibusen
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 911
Senast: Fraegd
·
Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten...
2
Svar
31
· Visningar
13 402
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp