Status
Stängd för vidare inlägg.
K

kakelfrugan

Ibland när man läser trådar finns de folk som har skrivit ett inlägg men istället för ett användarnamn står de antingen GÄST eller BORTTAGEN!

Hur kommer de sig??
 
Sv: Gäst

Okej tack så mycket men hur gör man de då? hittar inte så bra här inne på forumet.
Så mycket man måste lära sig såhär i början :crazy:
 
Sv: Gäst

Åh tack så hämskt mycket :bow:
Dock hjälpte det inte mig för jag fick inte fram några trådar om ämnet! :crazy:
 
Sv: Gäst

det beror på att dom har blivit borttagena.

och det är gamla inlägg av dom som ligger kvar.
 
Sv: Gäst

kakelfrugan skrev:
Åh tack så hämskt mycket :bow:
Dock hjälpte det inte mig för jag fick inte fram några trådar om ämnet! :crazy:

Om du söker på ordet »gäst« i forumet "Bukefalos-hjälp" så får du fyra träffar.

Läser du dessa trådar får du svar på din fråga.
 
Sv: Gäst

Har läst men jag finner inge svar=(.. ingen som kan tala om de här istället då?
 
Sv: Gäst

Läs igenom svaren i den här tråden då. Du har fått svaret här oxå.

Man SKA läsa ALLA inläggen!!!
 
Sv: Gäst

Du behöver inte vara otrevlig jag har läst men de svarade inte på frågan vad GÄST står för bara vad BORTTAGET står för!
 
Sv: Gäst

kakelfrugan skrev:
Du behöver inte vara otrevlig jag har läst men de svarade inte på frågan vad GÄST står för bara vad BORTTAGET står för!

Jag är inte alls otrevlig, jag bara påpekar att du SKA läsa ALLA inläggen! :eek:

Precis som Julle citerar har Sweep svarat på din fråga :angel:
 
Sv: Gäst

A_K_N skrev:
Jag är inte alls otrevlig, jag bara påpekar att du SKA läsa ALLA inläggen! :eek:

Vad händer om man inte läser alla inlägg då? :smirk: Hamnar man i fängelse eller vad? Och vem kontrollerar att alla användare läser alla inlägg, för att utmäta straff åt de som inte läst alla inlägg? :devil:
 
Sv: Gäst

Men snälla Kakelspektakel det kan du väl frånga din "moppepolare Morotsbiten om"

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Gäst

kakelfrugan skrev:
Du behöver inte vara otrevlig jag har läst men de svarade inte på frågan vad GÄST står för bara vad BORTTAGET står för!

Det är ingen särskilt ovanlig företeelse med otrvliga svar därifrån..... :smirk:
 
Sv: Gäst

Mabuse skrev:
Vad händer om man inte läser alla inlägg då? :smirk: Hamnar man i fängelse eller vad? Och vem kontrollerar att alla användare läser alla inlägg, för att utmäta straff åt de som inte läst alla inlägg? :devil:

Jag kommer och hoppar på dig :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Gäst

Bara en liten fråga ;)

Har du läst hela tråden? :angel:

Eller har jag trampat dig på tårna oxå när jag påpekar att man bör läsa igenom svaren innan man gastar om att man inte fattar :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
426
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
232
Övr. Hund Jag läser jämt och ständigt i mitt facebookflöde om hundar på rymmen. Inlägg om hundar som springer ensamma lösa mitt i stan eller i...
2
Svar
36
· Visningar
1 380
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp