Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gäst

Jopp, jag har läst hela tråden, så du behöver inte hoppa på mig.

Jag tycker tonen var lite överdriven - man är i sin fulla rätt att inte läsa ett endaste inlägg, om man så vill. Det finns ingen lag på att man måste läsa alla inlägg. Och det är ganska otrevligt att kommendera sina medmänniskor. "Du SKA" kan man skriva till sin underordnade, inte till sin jämlike.

Nåt i stil med "det står svar tidigare i tråden, om du tittar efter" hade varit trevligare!
 
Sv: Gäst

Om du nu har läst hela tråden så ser du ju att det svaret hade hon fått tidigare och inte ens då fattat att hon redan fått svaret. I det läget är det lika bra att "kommendera" iaf när det gäller vissa "brukare av Bukefalos".

Visst är man i sin fulla rätt att ge fan i att läsa vad som står, men då ska man inte beklaga sig över att man inte fattar.
 
Sv: Gäst

A_K_N skrev:
I det läget är det lika bra att "kommendera" iaf när det gäller vissa "brukare av Bukefalos".

.
Vad har du för rätt att kommendera??!

Tycker att du borde förstå att folk uppfattar dig som otrevlig och ändra din attityd!
Det är visst inte bara jag som tycker så..... :smirk:
 
Sv: Gäst

Jo, det är bara du som tycker så....Sluta gnäll så förbannat och försök lära dig istället när folk försöker förklara. Tror du vi andra anser det vara så jättekul då med folk som vägrar lära sig samt gör 10 inlägg om samma sak ?? Va inte så himla ego.
 
Sv: Gäst

reykurboy skrev:
Vad har du för rätt att kommendera??!
Ser du det lilla gröna ordet "Moderator", eller är du färgblind?
(Jag skrev det i svart för säkerhets skull, om du nu skulle vara färgblind.)

Och för övrigt så är du nog rätt ensammen om att uppfatta A_K_N som otrevlig.
Så där kan du ta och hålla dig till att tala för dig själv och låta andra tala för sig.
Jag är mentalt allergisk mot folk som skall peka på vad andra tycker när de ger kritik.
Det är så svagt på något vis, att inte ha ryggrad nog att stå för sig själv.
 
Sv: Gäst

Nu är det ju faktiskt så att A_K_Nhar fått kritik av flera olika i olika trådar när hon "skriver folk på näsan" på just dessa forum, så detta var inte första gången, jag har inte kolla på vem eller vilka som gett denna kritik, men uppenbarligen är det fler än reykuboy som har reagerat och är av samma åsikter om henne.
 
Sv: Gäst

Hinner inte nu men om jag orkar ska jag leta fram ett par inlägg åt dig ikväll..
 
Sv: Gäst

Nej, jag är inte färgblind! Är du?
Förstår mycket väl att du inte uppfattar akn som otrevlig för du är likadan själv! Har nog aldrig sett ett inlägg från dig där du tål någon som inte tycker likadant som dig.... :smirk: Snacka om patetiskt...

Och kom för fan inte å säg att jag inte har någon ryggrad!! Jag står alltid för mina egna åsikter!! Däremot har jag läst på ganska många ställen som tycker ovannämda är otrevlig, men du kanske har lässvårigheter och inte ser det..... Jag kan dock inte länka in till dessa inlägg för jag vet inte hur man gör....
 
Sv: Gäst

Mynta2 skrev:
Jo, det är bara du som tycker så....Sluta gnäll så förbannat och försök lära dig istället när folk försöker förklara. Tror du vi andra anser det vara så jättekul då med folk som vägrar lära sig samt gör 10 inlägg om samma sak ?? Va inte så himla ego.

Nej, jag tycker så också! (vilket framgår av mitt inlägg ovan) :bump: Som sagt, om man läser hela tråden kan man lära sig mycket.
 
Sv: Gäst

Inte_Ung skrev:
Ser du det lilla gröna ordet "Moderator", eller är du färgblind?
(Jag skrev det i svart för säkerhets skull, om du nu skulle vara färgblind.)

Fast jag har nog lite svårt att förstå varför man har rätt att kommendera vad folk ska läsa bara för att man är moderator? Men om jag förstår dig rätt, om en moderator säger åt dig att gå in på hoppsidan och läsa en viss tråd, då lyder du? Vart går gränsen? Om en moderator säger åt dig att nu ska du läsa hela På spaning efter den tid som flytt, gör det också då?
 
Sv: Gäst

reykurboy skrev:
men du kanske har lässvårigheter och inte ser det..... Jag kan dock inte länka in till dessa inlägg för jag vet inte hur man gör....

Lite OT, men jag tror faktiskt att Inte_Ung har lässvårigheter. På riktigt.
 
Sv: Gäst

Mabuse skrev:
Lite OT, men jag tror faktiskt att Inte_Ung har lässvårigheter. På riktigt.

Nä, det tror faktiskt inte jag heller... Men i stridens hetta du vet.. :D Däremot kommunikatinsproblem med alla som inte delar hennes lilla åsikt!
 
Sv: Gäst

reykurboy skrev:
Nä, det tror faktiskt inte jag heller... Men i stridens hetta du vet.. :D Däremot kommunikatinsproblem med alla som inte delar hennes lilla åsikt!

Nej, hon har det alltså. Hon är dyslexiker.
 
Sv: Gäst

Mabuse skrev:
Nej, hon har det alltså. Hon är dyslexiker.

Jaha... :idea: Jag läste ditt förra inlägg som att du INTE trodde att hon hade lässvårigheter, det trodde ja faktiskt inte...
Men att hon har svåra kommunikation/tolerans-problem vidhåller jag!! :devil:
 
Sv: Gäst

Men om man läser allt så behöver man inte bli upprörd över att man inte fattar!! :idea: Och man behöver inte missa svaret på frågan man ställde heller!! :p
 
Sv: Gäst

A_K_N skrev:
Man SKA läsa ALLA inläggen!!!

Okeys, bara för att man är moderator behöver väl inte hitta på helt egna trivselregler?
Jag tror att du tar ditt moderatoruppdrag på liiite för stor allvar. En moderator ska väl egentligen mest övervaka och ge sig in och styra först när det behövs, och inte bara styra och ställa och lägga sig i mest hela tiden? :smirk:

Och dessutom, ska inte moderatorer försöka främja trivseln på ett forum? :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
420
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
230
Övr. Hund Jag läser jämt och ständigt i mitt facebookflöde om hundar på rymmen. Inlägg om hundar som springer ensamma lösa mitt i stan eller i...
2
Svar
36
· Visningar
1 371
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
768
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp