Bukefalos 28 år!

Gästboxarna på Rättvik

Riley

Trådstartare
Hjälp en amatör, vilket av stallen på Rättvik är det som gäller när man som B-tränare ska låna box för banjobb?
 
Senast ändrad:
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Det som är upplåst ;).
Jag vet inte precis,men ring sek 0248-13025 om du vill vara säker.
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Tja, det var i alla fall stallet mittemot den där kiosken, men blev det fel får jag väl ta mitt dödsstraff. ;)
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

hmm.. kiosken? Menar dom kanske inte där de ibland står och säljer hamburgare? Alltså inte där vid restaurangen utan där bredvid läktaren.. Iaf där vi varit när vi varit där efter att de gjorde om till de nya systemet nyår 07..
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Jo, det vid läktaren. Jag ringde aldrig, men chansade på att det var där, dörrarna var i alla fall olåsta.
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Ja okej! Då är vi på samma ställe :)
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Det brukar vara boxarna 1-5 har jag för mig. Stallet "närmast" banan, tror det kallas nya gäststallet.
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

jo.. men de är inte de jag menar.. vi brukade vara i de avlånga stallet med utgångarna mot banan. De är kanske 5-6 in och utgångar och en toalett på sidan.. vet du vilket jag menar då?
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

jo.. men de är inte de jag menar.. vi brukade vara i de avlånga stallet med utgångarna mot banan. De är kanske 5-6 in och utgångar och en toalett på sidan.. vet du vilket jag menar då?

Det är boxarna 1-5 det. Dessa finns i första ingången, sen följer det nummer upptill jag vet inte hur långt....

Fast jag svarade på trådskaparens inlägg: "vilka boxar får man använda när man ska låna box för banjobb". :laugh:

Fast de kanske har bytt sen jag var där sist, men då var det så iaf.
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

aha.. jag trodde du menade de där andra stallet.. de kanske heter färdstallet? De som ligger bredvid, mot proffstränarnas stallar.. men som sagt de var längesen ja var där sist.. men jag har för mig att vi var i ingången som hette 25 någonting.. men du menar alltså att de bara är den som heter 1-5 som man får använda? Hur går de om de är fler än 5 hästar som är där samtidigt? :confused: För de bör de väl vara då och då
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

aha.. jag trodde du menade de där andra stallet.. de kanske heter färdstallet? De som ligger bredvid, mot proffstränarnas stallar.. men som sagt de var längesen ja var där sist.. men jag har för mig att vi var i ingången som hette 25 någonting.. men du menar alltså att de bara är den som heter 1-5 som man får använda? Hur går de om de är fler än 5 hästar som är där samtidigt? :confused: För de bör de väl vara då och då

Nä, man får använda fler boxar. Jag sa mest 1-5 för att visa vilket stall jag menade. Är osäker på hur långt upp numrena löper. Men jag tror de öppnar efter behov.
 
Sv: Gästboxarna på Rättvik

Nu var jag så dum att jag aldrig tänkte på boxnummer, men det är väl det här stallet/den här delen du menar?

Rttvik.jpg
 

Liknande trådar

Svar
0
· Visningar
591
Senast: Lexa
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 057
Senast: Sorgsen
·
Hästvård Tänk dig att du har häst och står inhyrd i ett privatstall. Stallägaren har ett event på gården och det kommer helt okända hästar från...
2
Svar
36
· Visningar
4 126
Avel Jag har ju lånat ut mitt ena avelssto till en tjej som tagit föl på henne i år. Ursprungligen så skulle stoet stå hos mig och att hon...
Svar
14
· Visningar
2 283
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp