Bukefalos 28 år!

_ox_

Trådstartare
Idag gick jag för första gången in på min "privata meddelanden" sida fast det stod 0. Blev väldigt förvånad när jag hittade pm som var ifrån mars -04 tom juni -04. Jag var ej medlem då så hur kan det komma sig?
 
Sv: Gamla PM

Ledsen att jag missat detta tidigare.
Det enda jag kan tänka mig att detta beror på är att, det tidigare funnits en användare med samma namn och att dessa PM inte raderats av någon anledning när användaren togs bort.
PM:en är från tiden innan detta forum, kanske något blev knas i importen från det gamla forumet.

I och för sig skulle det kunna finnas en minimal möjlighet att något blivit knas med databasen så att några PM ligger under fel användare, det känns dock mindre troligt.

Oavsett, kan du nog utan problem kasta bort dessa då de är ganska gamla.
 
Sv: Gamla PM

Min dotter (Mini_) har ett gammalt pm. Utan rubrik, daterat 1970-01-01 01:00 :eek: . Det går inte att öppna och det går inte att ta bort.
 
Sv: Gamla PM

Jag hade också från det datumet men dom gick att ta bort.

Dom andra som var från -04 (innan min tid) gick att läsa. Mitt nick hade en dialog med en person om bla cyklar.

Nu är alla väck så vi får väl hoppas att det förblir så.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 998
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Lavine
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 344
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp