"gammal" kisse + bebis kisse, funkar det??

M

murvel

\"gammal\" kisse + bebis kisse, funkar det??

Har en fyragårig prinsessa som blivit innekatt för ett år sen. Allt har gått toppen men hon vill leka med matte ca 34 timmar om dagen. Nu till frågan, kompisen ska få kattungar.. Ska man ta hem en lekkamrat eller inte och om man ska ta hem en, ska det helst vara en pojk eller flicka??
Vi behöver förslag... //Matte och Ronja
 
Re: \"gammal\" kisse + bebis kisse, funkar det??

Vi hade redan 2 katt-tjejer när vi tog hem en kattbäbisflicka (för drygt 3 år sen så då var våra nästan 4 år). Den ena blev "mamma" åt den lilla och den andra var mest rädd :eek: för den lilla konstiga varelsen. Men det har gått bra sen dess!

M.
 
Re: \"gammal\" kisse + bebis kisse, funkar det??

Hankastraten var 19 år (ja det ska stå nitton) när tekla 12 veckor kom hem. Vi var lite skeptiska till hur gammelkatten skulle ta det. INGA problem, tvärtom levde han upp som bara den och de lekte in i det sista och hade brottningsmatcher. (Gammelkatten togs bort 20 år gammal i förra veckan)
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 029
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 412
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp