Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag vill också vet vad som finns NU då jag ska dit den 29e...
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Ååå vad jag önskar att det var jag som hade skrivit det där..
Jag vill också åka dit!!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Har de mkt bra grejer där, är det värt en tripp eller?
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag var där för två veckor sedan, de hade bra rea på tex. softshellbyxorna och liknande. Kändes dock lite som det gamla vanliga på det mesta. Såg lite rosa grejer, som stigbyglar och tränshängare, tror jag? En hel del olika varianter av skydd. Inte så mycket vårfärger.

Var nog första gången jag handlade så lite hästigt där, någonsin! Strumpor, delta och handskar.

dscf4632_183886948.jpg
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag var där strax efter nyår och jag tyckte det var lite magert på alla avdelningar tyvärr. De hade lite metallicboots kvar, sen kändes det som om det inte hade kommit så mycket nytt. Jag var iofs inte där för att handla massa hästsaker men man kollar ju ändå igenom det mesta! Fanns en del schabrak, mest mörkblått och vitt om jag minns rätt, fast några reflexschabrak kvar!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*KL*

Vi skulle ha åkt dit på söndag FÖRE 50 års festen, men nu så är 50årsfesten flyttad till 5 februari......

HUUUR ska jag orka vänta ännu längre :cry: :cry: :cry:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

KL
Vi åker imorgon vid 9, hoppas på att vara där vid 12 och slippa värsta folkmassorna
Det är inga folkmassor där i januari. Det är väldigt lugnt och stilla och kanske hälften av kassorna är bemannade utan några längre köer.

Tyvärr innebär det att sortimentet inte är helt roligt, eftersom de inte köper in samma mängder som när det är mycket kunder.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag var där idag. Kom hem med en sadelgjordstunnel i äkta fårskinn, tänkt att ha som underlägg till min sele, en körpisk, 2 par handskar och hästgodis.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Åhhh, såg du om det fanns kvar av dom rosa stigbyglarna och rosa tränshängarna ?
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag har inte varit där på evigheter men älskar att gå runt och kika! :laugh: Brukar vilja ha med mig i alla fall typ 5000kr så att man kan gå loss ordentligt, finns ju massa bra städsaker osv också! ;)
Kläder hittar jag aldrig men några fina ridtröjor brukar det bli! :D
(Ibland köper jag vanliga tröjor med v ringning, skitsnygga att rida i! :d)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Rosa tränshängare var kvar, de la jag på minnet eftersom jag tänkte "vem i all världen köper rosa tränshängare" :p haha,

men stigbyglarna kommer jag tyvärr inte ihåg om det fanns kvar.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Okej, då är det bara att hålla tummarna att dom finns kvar tills nästa söndag..... :D
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Blev lite smått och gott idag.

Transportskydd 299kr tror jag
Kedja 30kr ca
Helosan
Vet-wrap 19kr
Fleecetäcke 249kr tror jag
Krafft E-vitamin pellets 169kr
Emin Glucosamin 345kr ca
Körpisk
fleecefodrade handskar 99kr
Tunna handskar i skinnimitation 119kr

IMG_7680.jpg


IMG_7681.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 313
Senast: Manji
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp