Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

De rosa stigbyglarna fanns när jag var där i början av november, så det har hängt med ett tag så med lite tur så :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

IMG_7681.jpg

YEEEEEES! :bump::bump:
De tunna handskarna köpte jag för över ett år sen, har använt jämt, å jag älskar dem! Skulle köpa nya sist, men då fanns de inte inne. Men nu är de tillbaka alltså! Nästan så jag får åka ner enbart för de handskarna.. Som ett andra skinn!!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*Kl*

Var där i måndags och det var hur lugnt och skönt som helst!

Mina bästa fynd blev långkalsingar från Jacson utan sömmar (sadelskodda) och fleecefodrade :love: för 30 kr paret

och ett Back on Track fleecetäcke :d för 999 kr

Jättenöjd! :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Just då fanns det bara två på hyllan som var nedsatta i pris och jag hade turen att det var just min hästs storlek :)

De brukar dock ha BoT täcken, fast jag har inte sett dem till så bra pris förut.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag har sett något som hette sommartäcke där förut men det var ju just fleecen jag ville ha.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

kl

Fick hem två par med silvriga catagoboots från Ullared idag. Får hoppas att dom passar bara eftersom det bara fanns medium kvar när kompisen var där. Men 2 par för 120 kr tycker jag är billigt och bra!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*kl*

Någon som ska på Ullared och har lust att vara snäll och inhandla guldboots från Catago till mig och skicka? :-) Skicka gärna ett PM isåfall:D
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jag bor i Vissefjärda och ska dit i slutet av februari, om ingen har fixat det till dig då kan jag göra det :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Vill du fixa till mig också? :D:D Guld, två par (fram och bak) och stl L! Hade varit riktigt snällt! Vet någon om de höjer och sänker priserna mycket eller om dom alltid kostar lika mycket? Hade ju velat föra över pengar innan :)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Nu kostade dom 60 kr styck så då har dom nog sänkt.

Mina medium passade bra och när jag jämförde med dom jag har i large så var det ingen skillnad. Iofs kan dom ha varit fel märkta:)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Fast för 60:- är det inga catagoboots, mina var i alla d´fall utan någon logga, men dom ser ju likadana ut!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Jaa det får du jättegärna göra! Vore hur snällt som helst! :-)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Ne då kanske det inte är catago men dom ser exakt likadana ut som mina catagoboots jag hade sen tidigare som visserligen kostade 70 kr där nere:) Läste inte så noga på förpackningen.

Men det spelar ju som sagt ingen roll, jag är nörjd över att dom var så billiga iaf:)
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Nej ja bara tänkte så ingen tror att det är catago och blir besvikna sen!
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

KL

Planen är att åka till Gekås nästa helg. Jag har Ullaredskortet, och jag har lyckats tjäna ihop 500 kr i bonus (är en sådan "typ" som samlar alla inköp på ett kreditkort som jag sedan betalar hela summan på i slutet av varje månad) som jag ska ha med mig och shoppa för. Tack vare att Gekås är Gekås så brukar man ju komma rätt långt med några hundralappar! Min snygga vinterjacka (som jag fått många komplimanger för) från hästavdelningen gick på "hela" 279 kr...:banana:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Hur har de med täcken nu?
Ssmt longer/tömkörningsutrustning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Cattis_E
·
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: Gramse
·
Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
736
Senast: ptr
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 383
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp