Bukefalos 28 år!

Gissa hundras!

Sv: Gissa hundras!

Men jag med!!
Känns som att det MÅSTE vara nån av dom som nämts iaf!
För vem sjutton har en blandras med: Berger des Pyrénées à Poil Long, Briquet Griffon Vendéen:o
OM det inte är en Spanienhund:idea:
MEN här händer det saker vill jag lova
 
Sv: Gissa hundras!

Hur sjutton kan man missa att gissa på den rasen som verkar finnas i 'ALLA blandningar??:crazy: :o
Här fick man INTE godkänt!:cool:
//C
 
Sv: Gissa hundras!

Ja säg det :D :rofl: Dock är herr'n 11 år gammal men "still going strong". Men han ser jämt ut så som han gör på första kortet så det andra var en mindre smickrande bild på honom men jag tog med den för att förvirra lite :D
 
Sv: Gissa hundras!

Nån som Kan gissa dom här då :D

Första är en blandis ..
9816599.jpg

QUOTE]

Jag gissar på Hamilton/Schäfer eller Hamilton/Golden!
(Om jag har rätt så överlåter jag utläggandet av bild till någon annan som känner sig sugen, eftersom det kan ta bra många timmar innan jag kommer in igen.Ska sova nu, nattskift.;) )
 
Sv: Gissa hundras!

nu lägger jag in en bild :D enna är nog ganska svår, för det är väldigt många raser i han, men gissa ändå :D
9869487.jpg
 
Sv: Gissa hundras!

Ja då kan man väl inte annat än gissa *ler*

Schäfer-Border-Lapphund-Bernensenner

HEHE :banana:
 
Sv: Gissa hundras!

Schäfer rätt , inte dom andra :D
Kan säga att han är 50 % någonting , och sen 6 raser till ^^ Haha .
 
Sv: Gissa hundras!

Jaja, kanske va lite för svårt. Men han är 50 % Alaskan malamute , sen så är han schäfer,karelsk björnhund,samojed,sibirian husky ,rottweieler och dobberman . Hahha ^^ Fast han ser ut som en nallebjörn ;)
 
Sv: Gissa hundras!

Jaja, kanske va lite för svårt. Men han är 50 % Alaskan malamute , sen så är han schäfer,karelsk björnhund,samojed,sibirian husky ,rottweieler och dobberman . Hahha ^^ Fast han ser ut som en nallebjörn ;)

hur lyckas man få en sån blandning i en hund? måste vara jättemånga led av blandrashundar :eek:
 
Sv: Gissa hundras!

Pappan var renrasig alaskan, mamman va 5 olika raser. Men dom som ägde hundarna trodde inte att mamman kunde vå valpar, för et va någon med hennes livmoder, men vips en dag så blev hon det iaf :P
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 949
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 539
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp