Bukefalos 28 år!

Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag provade en gång förra våren och var inte särskilt imponerad. Jag fick en produkt som jag var toknöjd med och sen var det en massa andra saker. Jag är rädd att det kommer bli en rejäl samling saker till sist om jag fortsätter.
 
Sv: Glossybox!

Jag gör! Sedan 3 månader tillbaka typ. Denna boxen var inget vidare dock :(

Jag var supernöjd med denna månadens box! Vad fick du för något?

Jag provade en gång förra våren och var inte särskilt imponerad. Jag fick en produkt som jag var toknöjd med och sen var det en massa andra saker. Jag är rädd att det kommer bli en rejäl samling saker till sist om jag fortsätter.

Det är väl just det. Jag provade i december och var jättenöjd så jag köpte mig en halvårsprenumeration för en obligationvinst häromveckan. Denna månadens produkter kommer jag att behålla för mig själv, men en av decembers gav jag bort på en gång, och kommer säkert att ge bort en del kommande också, det räknar jag med.
 
Sv: Glossybox!

jag fick:
kajal (bra)
hårspray (ok)
tandkräm (wtf?)
sminkservetter (fy vad trist)
nagelcreme (helt ok)

Kändes inte alls spännande eller inspirerande. Vad fick du?
 
Sv: Glossybox!

jag fick:
kajal (bra)
hårspray (ok)
tandkräm (wtf?)
sminkservetter (fy vad trist)
nagelcreme (helt ok)

Kändes inte alls spännande eller inspirerande. Vad fick du?

Precis samma som du! Eyeliner var perfekt då jag har tänkt köpa en ny men inte kommit till en butik som säljer någon jag gillar, hårsprayen var kanon för mig i det lilla handväskformatet, tandkräm använder man väl ganska ofta ;) och det är ju så tråkigt att köpa själv, dessutom ska denna vara väldigt bra enligt experten hemma, sminkservetter använder jag dagligen och nagelcrème är inget jag brukar använda men borde för mina nagelband ser ut som f-n nu när det är kallt ute. Dessutom doftar den ju himmelskt.
 
Sv: Glossybox!

Haha tänk så olika det kan vara. Jag hade hoppats på en ansiktsmask, hårinpackning, nåt spännande nagellack (typ det nya magnetlacket från isadora). I stället kändes det som platt fall...
 
Sv: Glossybox!

Har haft glossybox sen i höstas, kul grej. Blir ju lite som att få en present en gång i månaden :)

Den här boxen var tråkig, men grejerna man fick är ju väldigt användbara i alla fall. En bekant hade fått en lila mascara, det känns ju lite udda.
 
Sv: Glossybox!

Haha tänk så olika det kan vara. Jag hade hoppats på en ansiktsmask, hårinpackning, nåt spännande nagellack (typ det nya magnetlacket från isadora). I stället kändes det som platt fall...

Jo, jag hade blivit glad för alla de sakerna du listar också (fast jag har så jag kan sälja av alla tre) men just denna boxen var väldigt käck för min del.
 
Sv: Glossybox!

Den där tidningen man har fått med kan man skippa tycker jag, hellre att man får en extraprodukt eller mer fullsize produkter. En tidning med reklam liksom, så sjukt tråkigt!

Negativ jag? Vaaaaa? ;)

Nämner jag gillar överraskningsfaktorn, man vet aldrig vad man får och det är kul att prova lite nytt! Så jag är positiv till idéen men denna månaden hade jag för höga förväntningar (har ju väntat sen mitten av dec).
 
Sv: Glossybox!

Den här gången var det ju iaf användbara saker, även om den var lite trist.
Tidigare har det varit iaf en sak per gång som jag inte kunnat/velat använda, tex färgade linser och hårvård som inte alls passar min hårtyp.

Sen börjar jag tröttna på ljust rosa boxar nu, har bara jubileumsboxen som sticker ut färgmässigt (+ en extra Geisha).
 
Sv: Glossybox!

Har inte, men kikar på det. Tycker det verkar vara en kul grej?
Hur mycket (eller lite) får man av produkterna? Ni har inte blivit besvikna någon gång för att ni ansett det vara alldeles för lite? Får man hem det i brevlådan eller hämtar man ut?:)
 
Sv: Glossybox!

Man får alla gånger bra värde för pengarna, sen kommer det ju ibland saker som jag inte använder men som säkert någon annan blir jätteglad för.
Däremot tycker jag de är dåliga på att följa den skönhetsprofilen som man fyller i på hemsidan.

Och det varierar en del om man får orginalstorlek eller prov. Senaste gångerna har jag tex fått orginalprodukter av duschcreme, nagellack, tandkräm, pennor.
 
Senast ändrad:
Sv: Glossybox!

Jag har prenumererat i ett år. "Missade" de två första boxarna men har fått alla sen dess. :)

Jag har fotat allt jag fått, är någon intresserad så kan jag lägga in bilderna.
Det är en bild för varje låda med alla produkter.

Detta fick jag denna månad

glossyboxjanuari_510b75c9ddf2b324e5dea9bd.jpg


Allt i originalstorlek och lådan är värd 546 kr.

Dyraste lådan jag fått någon gång har varit värd typ 1100 kr!
 
Sv: Glossybox!

Hmm. Det här låter som något för min dotter. Hon har funderingar på att börja med shoemint, där man prenumerarerar på skor - det här låter som samma sak typ, bara en annan produkt. Tack för tipset!
 
Sv: Glossybox!

Jag har prenumererat i ett år. "Missade" de två första boxarna men har fått alla sen dess. :)

Jag har fotat allt jag fått, är någon intresserad så kan jag lägga in bilderna.
Det är en bild för varje låda med alla produkter.

Detta fick jag denna månad

glossyboxjanuari_510b75c9ddf2b324e5dea9bd.jpg


Allt i originalstorlek och lådan är värd 546 kr.

Dyraste lådan jag fått någon gång har varit värd typ 1100 kr!

Hur raknar ni ut varder pa boxarna?
Ett ars prenumeration kostar 82kr per box. Hur gar det ihop?
 
Sv: Glossybox!

Fast i den lådan så är ju iaf inte Cuticle creamen & torrbalsamet orginalstorlek.
 
Sv: Glossybox!

Precis som Zaga skrev var inte nagelbandscremen och torrbalsamet original - men en hemskt bra box tycker jag! :)


KL
Jag fick dock ett ljuslila Illamasquapigment som jag inte kunde tänka mig att använda så det byttes mot en Bare Mineralsmascara, så jag blev nöjd och glad tillslut ändå :D

Tycker nog att detta är den bästa av de 4 boxar jag fick. Och tycker absolut att det är värt pengarna med tanke på att boxarna är så pass billiga.
 
Sv: Glossybox!

Jag har funderat men jag kommer inte börja.
Jag föredrar att köpa det jag behöver istället för att få en massa saker som jag antagligen inte kommer använda eller tycker är bra. Känns lite sådär med tanke på miljön....
 
Sv: Glossybox!

Jag har en kompis som prenumererar och som är jättenöjd men jag kommer inte att börja. Köper inte smink jag vill ha varje månad för den summan boxen kostar så ser ingen mening med att lägga mer pengar och få mindre saker jag faktiskt kommer använda. "Uppskattat värde" på produkterna i såna saker brukar inte vara riktigt realistiskt heller.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 325
Senast: Blyger
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
299
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 685
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 678
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp