Bukefalos 28 år!

Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag gillar de "udda" färgerna! :D
Och ju mer glitter, desto bättre. :p

Det gröna i denna boxen gillar jag som fan! Kommer vara ännu finare på brunbrända händer :)
 
Sv: Glossybox!

Fast det är inte säkert. Jag och många andra testar nagellacken för att se hållbarheten, sitter det skitbra - då köper jag förmodligen ett till i en färg jag gillar.
Har jag fått en färg jag gillar på nagellack och det sitter uselt så köper jag ju inte samma igen.

Sen finns det ju de som faktiskt gillar de udda färgerna.

Det är ju klart att det finns de som gillar de udda färgerna- jag skrev ju bara att jag inte gillar dem. Ordet udda är ju också olika- det jag tycker är udda är inte udda för någon annan.
 
Sv: Glossybox!

Jag syftade mer på att du skriver att du vill ha smink i traditionella färger och liknande, det är ju inget du kan förvänta dig alls via Glossybox, då är det ju bättre att du lägger ner de pengarna på att köpa produkter du verkligen vill ha, i rätt färger.
 
Sv: Glossybox!

Jag fick detta i månadens box. En av de sämre lådorna jag fått faktiskt, då har jag ju näääästan varit med sen starten också. Men ögonkrämen känns lovande! :)

57068be0b74e11e39ba70a3e328747b8_7.jpg
 
Sv: Glossybox!

Fick exakt samma som du! :)

Parfym-provet var inget för mig. Luktade typ rengöringsmedel :p resten kändes ändå lite spännande att prova!
Detta är min 4:e låda. Hoppas få mer läpprodukter, mascaror!
 
Är det någon som fortfarande prenumererar?

Jag fick ett återfall i träsket och måste säga att den boxen som kom idag (Burfitt-boxen) är mer än OK sett till priset. Sedan byter jag rätt friskt genom FB-sidorna, och det har gjort att jag vissa gånger bytt till mig för värde ÖVER Glossyboxen, med bara en pryl.

Det någon annan inte vill ha, blir mitt guld. Samtidigt som jag blir av med grejor.
 
Är det någon som fortfarande prenumererar?

Jag fick ett återfall i träsket och måste säga att den boxen som kom idag (Burfitt-boxen) är mer än OK sett till priset. Sedan byter jag rätt friskt genom FB-sidorna, och det har gjort att jag vissa gånger bytt till mig för värde ÖVER Glossyboxen, med bara en pryl.

Det någon annan inte vill ha, blir mitt guld. Samtidigt som jag blir av med grejor.

Japp men ingen Box i sikte än.

Tänker hela tiden att jag ska sluta men eg är det inte så mycket pengar och ibland finns det guldkorn... :D
 
Blev positivt överraskad, detta är första boxen (av 7 st) som kommer i rätt månad.

Nästa box är jag riktigt sugen på, Stars & Stripes.
 
Nu har jag beställt en halvårs prenumeration av Glossybox! :)
Har velat fram och tillbaka länge om det är något för mig. Har funderat på om det är värt pengarna, men å andra sidan är det en rätt liten kostnad per månad och överraskningar är alltid kul! :)
 
Varför tar det sån tid för dom att skicka boxarna? Fick sms för en vecka sen att den packades, men den är inte skickad.
 
Någon annan som är prenumerant eller har testat Glossybox? :laugh:

jag har prenumererat ett halvår ungefär förut, inte nu längre. Köper bara enstaka boxar när dom har någon kod eller liknande så man får boxen för 69 spänn. och då kan man även beställa boxen lite senare så alla andra redan hunnit få sin så ser man om dom har fått några bra grejer i sina (facebook grupper), så kan man beställa en egen.

Jag har fått två boxar där det saknas en produkt. har även sett otroligt många andra som också saknat en produkt i sina boxar, det verkar vara lite dålig koll där på glossyboxfabriken.... visslerligen har jag inte haft något problem med kundtjänst än så länge och fått ersättningsprodukter, men det ska ju inte ens behöva hända!. I alla fall inte så pass ofta som det gör.

Sen har glossybox haft alldeles för lite smink i boxarna för min smak. En himla massa krämer av alla dess slag. Vet inte hur många duschkrämer och ögonkrämer jag har samlat på hög nu.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 162
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 676
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 460
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
324
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp