Bukefalos 28 år!

Gnager med framtänderna

diablo_

Trådstartare
En av mina hundar har börjat att gnaga på sig själv med framtänderna.Framförallt på fram- och bakben och rumpa. Hon gör även så på de andra hundarna vi har, speciellt på tiken. Hon gör så på katterna vi har oxå. Ibland ser de ut som hon kliar med ibland ser de utsom hon gör de bara för att. När hon gör så på de andra djuren så gör hon de i nacken eller på kinderna och när hon gör de så blir djuret hon gör de på alldeles lugn.

Vad är de egentligen hon gör och varför? Varför blir dom så lugna när hon gör de? Hon har gjort så rätt länge på de andra djuren, iaf 1 år. Men hon har precis börjat med att göra de på sig sjäv.
 
Sv: Gnager med framtänderna

om inte jag har rent fel, brukar dom putsa sig själv så, hon tvättar dom:D
 

Liknande trådar

Hundträning Min 4,5 månader gammal fralla tik håller på med mkt resursförsvar mot andra djur. Finns det mat framme och andra hundar i närheten hemma...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 403
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 431
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
744
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp