"Göm henne bakom ett träd" #genusfail

Jag måste skynda mig att gifta mig och byta kön då ser jag! :)
Tänk att äntligen få reklam för en massa kuliga verktyg!

Men var det ingen som reagerade på könsbytet? Så det är ok från Facebooks sida?

Jag noterade samma sak - könsbytet SYNTES inte - men jösses så många som gillat att jag gift mig för det kom ju som en stor jävla blaffa på min tidslinje - för att inte lura föl så skrev jag direkt en kommentar att detta är bara ett expriment, men folk vekrar inte läsa kommentarerna. Riktigt kul blev det när min sambo fick grattissamtal från flera stycken. Han höll på att skratta ihjäl sig när jag berättade att jag var en gift man, sen höll vi oss tillsammans för skratt åt hur reklamroboten funkar.
 
Alltså, nu har jag ABP igång, men tidigare fick jag inte alls så hemsk reklam som några här säger. Och mitt civilstånd på FB är änka. De tror väl att jag är en gammal tant med ena benet i graven och inte värd att lägga reklamenergi på :D
 
Eller så kan du hyra in @Barret . Brukar se ut så här:
granlila_1191705589_7001427.jpg
Gå och röja min hemliga identitet sådär!!! Inte OK, @Jeps >:(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 841
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 253
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
746
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp