Bukefalos 28 år!

GPA VS IRH, ATH mm...

Lollan

Trådstartare
Gpan är ju ganska så mkt dyrare än IRH och ATH,
men skiljer sig dessa mkt?? Tänker då främst på
passform och vetilation.. :)
 
Min kompis har GPA och jag har IRH.
Skillnaden är ju inte tokstor tycker jag faktiskt när man rider med de olika modellerna.

Jag tror prisskillnaden mest beror på att det är mer status i GPA.
 
Jag har GPA men har en kompis som har en kopia, IRH tror jag. Den är fruktansvärd, som att rida med en plywoodhjälm. Hård och sitter dåligt. Jag tycker dock väldigt mycket om GPA:n.
 
har för mig att skillnaden är GPA titanium är helgjuten vilket den andra inte är. sedan så har gpa bättre passform än IRH. jag hittade ingen IRH som passade mig så det fick bli en GPA
 

Liknande trådar

Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
4 915
Senast: ginnies
·
Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 459
Hundavel & Ras Okej, jag inser att det är två rätt så olika raser. Dock, så är båda rätt passande för mina framtidsplaner och önskemål jag har på en...
2
Svar
35
· Visningar
5 600
Senast: vallhund
·
Utrustning Hej hej alla Har bara haft Amigo Hero täcken på min ganska breda pålle ett bra tag nu..regntäckena har jag vart super nöjd med, men...
Svar
2
· Visningar
3 189
Senast: Tjockisina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Hiss och diss del 5
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp