Bukefalos 28 år!

Grattis 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Tack så mycket allihopa! :)

TJT, Synd att han trampade sig.... Jag tror säkert att han hade varit med där framme annars!
 
Sv: Grattis 2008

Jag vill passa på att säga Grattis till mitt förra skötebarn...

POMPIER som vann idag på örebro... Duktiga pojken....

17977056.jpg


Idol-bild på Pompier :D
 
Sv: Grattis 2008

Grattis Dropdead beauty och Fnobby till andraplatsen!
 
Sv: Grattis 2008

Tack alla:)

Och grattis Pompier!

Och Misscocacola till passhäst-tredjeplatsen, Singha Suay på Gävle. Jag tror jag såg dig, men jag var för mesig för att gå fram och prata...:p
 
Sv: Grattis 2008

slkriver samma här som i segergruppen grattis allihopa ahr intekollat in här men är glad för allas framgångar :)
 
Sv: Grattis 2008

Tack!!!! Har precis varit och klappat på tjejen och hon var smidig och fin och verkar ha tagit allt bra!!!!

Stort grattis till Skaune för den vackra gula segern ;)
Den lär bli ihågkommen lääääänge av somliga ;)
 
Sv: Grattis 2008

Jag berättade om din fadäs för Niklas idag, han skrattade gott och bad att jag skulle hälsa sambon :rofl::rofl: (jag benämnde er bara som nån jag kände så du kan lugnt visa dig på Jägers igen :angel: )
 
Sv: Grattis 2008

Ja han är jäklig den där tränaren, på bara 5 dagar fixade han till kamelen, kanske skulle skicka de andra två dit oxå :angel::D
 
Sv: Grattis 2008

Jättesuperdupergrattis till LINES och Karma Zet som skrällde och plockade hem segern i lopp sju på Romme i kväll!!!

:bump::banana::bump:

Trots att det inte gick så bra för de hästar jag är engagerad i så blev det en toppenkväll och jag är så glad för din skull Lines.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
263
· Visningar
21 517
  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp