Bukefalos 28 år!

Grattis 2008

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Kan citera några kommentarer jag hörde under kvällen på Romme förresten...

"Tusan vad bra det gått för "Fnobby" på sistone - men det finns då ingen det är mer förunt, hon har verkligen kämpat på som tusan!"

"Ja för sjutton det är en rejäl och bra tjej det där"

"John har tur som har så bra hjälp, han får passa sig så han inte blir utkonkurrerad bara!

Grattis!
 
Sv: Grattis 2008

Tack alla:)

Jag var barnsligt glad över "Bulans" P-21-loppstrea igår, det krävs inte så mycket...:p
 
Sv: Grattis 2008

Trygg och Good Vibration E.
Grattis till andraplatsen!! :banana: :bump: :banana:

*klonar för fullt på din pålle* :) ;) :)
 
Sv: Grattis 2008

Tack Fnobby och Tant Acka!

Men ni vet väl att det är familjemedlemmar och vänner som äger honom!
Inte jag..:o
Anledningen till att jag lägger in honom här är att han är en länk till ett liv jag saknar så!;)
Jag och brorsan har ägt hästar ihop innan och bla haft hos Veijo samt Goop men när den här pållen var till salu prioterade jag andra hästkrafter i form av en Suzuki Ingnis!

Ledsnade lite med när vi fick ta bort Nossen (Noss Pearsall) för något år sedan!
Så min delaktighet sträcker sig till nån långsamtur, mys, morötter och lusläsa proppar!:D

Ville bara förtydliga det här!

Sen är det ju en välmående finne som tränar med så jag befinner mig miiiil ifrån er andra som däremot är värda all :bow: !!

Men Tack ändå!:love:

Jag tycker att han tar sig fram som en albatross och tycker nog att han borde varit lite mer villig över mål!
Nu sprang han och surade lite på upploppet men ingen puls alls att tala om.
Men han sparras i Veijos backe tillsammans med Coolman Crown och har enligt Veijo samma styrka som denne men får inte till det riktigt i lopp..

Brorsan däremot var helnöjd och tyckte att han fick lägga speeden både i starten och sedan mitt i loppet + att han inte släppte favoriten förbi sig trots allt så han var ursäktad!
Björns häst gick en 14-tid efter galopp i 2000 meter i förra starten och är en nog en klassklättrare!

//Den alltid så långinläggade Trygg
 
Sv: Grattis 2008

Men finns det verkligen ingen att säga tjingeling och grattis till??!!

*letar febrilt*

Gratulerar PÄMMI till en sjätteplats och 2000 kr. :bump:
 
Sv: Grattis 2008

GRATTIS Fnobby, Trygg, Pämmi och Cambrie och alla andra som fått fina placeringar på sistone!
:banana::banana::banana:
 
Sv: Grattis 2008

Grattis Fnobby !!!

Grattis även till juvelen!
En fjärdeplats satt väl fint efter såååå lång tid?? :)

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
263
· Visningar
21 517
  • Artikel
Hästnyheter Grattis, Vällingby – i år fyller du 70 år! Mitt i stämde träff med tre personer i centrum – som alla växt upp eller levt en stor del av...
Svar
0
· Visningar
168
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 068
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Uterätt för kor
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp