Status
Stängd för vidare inlägg.

ameo

Trådstartare
Moderator
Nu börjar det bli lite många grattistrådar här. ;)
Vi samlar ALLA grattis under denna tråd i stället! :D
 
Då vill jag gratta Gidde!!!!! :love: :love:Vilken fullkomlig och fenomenal kille!!!! :love: :love:

Och så vacker och trevlig!!!! :bow: :love: :bow: :love: :bow:
 
Många Grattis är bra tycker jag, tyder på "Sportsmanship".
Och så är det ju faktiskt inom travet.
Har ju lite andra referenser då jag tävlat i många olika saker.
Ofta blir det bara avundsjuka och snack, medans jag upplever att inom travet menar dom som gratulerar det också.
Igår på Gävle fick jag ta emot jättemånga Grattis sen 2:a platsen i Rättvik+ omnämnandet i Ronden.
Kul tycker jag! (Som ju är Nybörjare i detta)
 
Grattis NORGE! Och Windsong s Legency!!!! :bow:

Till segarn i HAMBLETONIAN :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Men är det inte kul om det blir NÅN ny tråd på forumet ibland :angel: :angel:

Det är väl inge kul att få grattis i denna nålade heller :crazy:...inge kul att skriva heller för den delen :(
 
Det här var väl tramsigt, man får inte prata travhästvård här, inte utrustning och nu får vi inte gratta heller. Vad ska vi med travsidan till egenrligen?!?!?!?!
 
Är det inte så istället att många GRATTIS trådar tyder på att bukefolket har bra hästar :love:, är bra hästmänniskor :love: och framför allt klarar av att glädjas åt andras framgångar :confused: :confused:. Något som svenskar ofta har svårt för (den svenska avundsjukan :mad:) Nej! låt oss fortsätta att gratulera varandra lite mer personligt än under en nålad tråd.En vacker dag är det bara motgångar,då kan vi behöva läsa igenom "våra" gamla grattistrådar. :D
 
Nu tycker jag faktiskt att ni är tramsiga! :devil:
Alla andra grenar är hänvisade att lägga sina grattisar under Gnägg, vill ni också göra det? Eller behålla dem här i en nålad tråd?

Och Djurjouren: OM du läser "regeltråden" så SER DU att man SKA diskutera travhästens utrustning här och ingen annanstans. (dags att skaffa glasöon kanske? ;) :cool:)
 
Det handlar inte om några majoritetsbeslut när vi diskuterar forumregler.
Är ni missnöjda med dem, diskutera det med Gunnar under Om Bukefalos.

Tramsiga är de som envisas med att ifrågasätta forumreglerna och hänga moderatorn för dem...
 
Senast ändrad av en moderator:
Jovisst :), men inte här... ;)
Det har diskuterats otaliga gånger vad som ska vara på respektive sidor och inte. Gunnar har valt ett upplägg med ämnesindelning på forumet och för att så många som möjligt ska kunna läsa och lära sig så bör man ju hålla sig till de ämnes rubriker som är lämpligast, så att man slipper leta runt under fem olika rubriker för att få svar på samma frågor.
Här var det mycket tjafs förut, men jag tycker det har varit lugnt och städat här ett bra tag och som många kanske märkt har vi lättat lite på tömmarna också! Dock finns fortfarande VISSA gränser kvar...
 
Nu tycker jag faktiskt att ni är tramsiga! :devil:
Alla andra grenar är hänvisade att lägga sina grattisar under Gnägg, vill ni också göra det? Eller behålla dem här i en nålad tråd?
Låter som ett hot!!
Var snäll nu annars inge Lördagsgodis...
 
Sv: GRATTIS!

Ja!!!!! :) :)

Han var så bra :love: oryck huva och allt :)

Nytt huvudlag, nytt bett och huva, och sen så hade vi en vinnare :D

Och gick 15,7 sista varvet, och betydligt fortare en bit...

Och ändå bara tredje starten i livet, det blir nog roligt i framtiden...

(Elitloppet 2006 :angel: )

Mvh Johanna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
612
Senast: tuaphua
·
Hemmet Googlar men får så många olika svar 😅 Fick en fin, hederlig arméns hästfilt av en gammal bonde i byn. Ni som vet, ni vet. Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 448
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
402
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Läste och samlade på böckerna från Johanna Campbell kallad fullblodsserien när jag var liten. Är sugen på att få tag i böckerna igen...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp