Bukefalos 28 år!

Gravid utan tecken

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

Anonymajag

har gjort ett grav-test som visar att jag är gravid. I sånna fall är jag gravid i vecka 7, men jag känner ingenting?? mina bröst är jättesmå och de har varken växt (de är ungefär lika stora som när jag ska ha mens, men inte större) blivit mörkare (bröstvårtorna) eller ömmat nånting. Jag mår inte illa, är inte trött eller så heller. jag har läst nånting om att i ett fall av tio så fäster inte ägget i livmodern och då visar testet kanske positivt men gör man ett senare visar det neg. Ska göra ett till i morgon det var i fredags det visade pos.

borde man inte känna någonting i vecka 7??? Iaf borde väl bröstvårtorna ha mörknat?
 
Sv: Gravid utan tecken

Man bör ingenting egentligen. Finns inga "måsten" när det gäller grav symptom. En del kvinnor/graviditeter har många tecken, andra inga.
 
Sv: Gravid utan tecken

Första gången jag var gravid mådde jag så bra, hade aldrig mått så bra förut. Fick tyvärr bara vara gravid till v 12, men inte mörknade bröstvårtorna och jag märkte heller inget förutom att jag mådde så bra. Så det där är nog väldigt olika...
Men grattis iaf :banana:
 
Sv: Gravid utan tecken

Var glad för att graviditetshormonerna inte stigit dig åt huvudet ännu. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har äntligen blivit gravid igen efter mitt MA och skrapning i november. Vilket jag är helt överlycklig för! Igår köpte jag mig ett...
Svar
7
· Visningar
1 640
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 602
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 414
Senast: Kaos
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår vet jag inte vad som hände. Jag var så anti och arg och irriterad och kände mest för att gå runt och retas och ha sönder saker...
Svar
0
· Visningar
358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp