Bukefalos 28 år!

Graviditets acne? Ngn..

Mayalv

Trådstartare
Hela överdelen av ryggen, axlar och nu även en hel del över bröstet pryds av illröda prickar. Enligt läkaren ”gravid acne” det är liksom bara röda prickar, inget var eller så. Det gör inte ont och kliar inte, dock ser jag ju inte klok ut! (Vi snackar typ 300 prickar). Någon som har tips på hur jag kan bli av med detta?

Läkaren sa att det inte var så mkt man kunde göra och att det nog går bort sen efter bebis är född och hormonerna är lite mer stabila. Men det är ju om hur länge som helst. Måste jag se ut som prickig korv till dess??
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 222
Senast: Jahaja
·
Gravid - 1år Min första graviditet rivstartade med fruktansvärt illamående, var i princip sängliggandes i tre månader och mådde så otroligt dåligt...
Svar
9
· Visningar
2 400
Senast: Bexzor
·
Småbarn Allt har varit frid och fröjd med vår bebis sen hon föddes för 10 månader sen. Hon är nöjd och glad 99% av tiden, väldigt aktiv och...
Svar
15
· Visningar
6 247
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
837
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp