Sv: Gum Ball

pic_168868557.jpg


Testar och ser om bilden kommer funka ;).

Kärt barn har många namn brukar man säga och det stämmer om min häst. Mest kallas hon Rut eller Ruttan. Men också Rutisen, Ruttitutti, Ruttantuttan :D
Lyssnar däremot på Rut :)
 
Sv: Gum Ball

naw fin häst :D ska se om jag kan fixa fram en bild oxå :D
hahaha naw vad sött :)
brukar kalla min stumpa för Wimsan och det passar henne ;)
 
Sv: Gum Ball

381292_2798689295255_1499200038_2930057_504946522_n.jpg


få se om det funkar, denna bilden är nästan 2år gammal visserligen men hon har knappast förändrats ;) ska ta någon ny bild när det blir fint väder :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gum Ball

Oj, missat att du lagt in bild :)
Fin häst ! Gillar fuxar jättemycket, blir hon ljusare på sommaren utan lurvpäls ?;)
 
Sv: Gum Ball

haha lugnt :)
ja jag oxå hon har super fin färg :D
ja hon på sommaren har pälsen samma färg manen och svansen, ganska mycket ljusare, kan kolla om jag hittar en sommarbild :P
 
Sv: Gum Ball

Varför tycker du att tråden spårar ut?? jag menar ingen hade uppdaterat på på över 1 år och så skrev jag at jag hade en avkomma efter honom, det var ju det hon undra??? det är ju hennes tråd hon får väll skriva vad hon vill och fråga mig vad hon vill??
 
Sv: Gum Ball

Det finns en PM-funktion som ni kan använda! :idea:

Eller om ni fortsätter på Gnägg? Den här delen av forumet är riktat mot Travsport! :)
 
Sv: Gum Ball

måste bara frågade om du köpte hästen har själv en foder häst efter Gum Ball och hon har ett underbart psycke en mycket speciell häst, Wilma Ball heter hon fast hon gick aldrig på travet för hon passade i stället för trava :D
Hur är det med Wilma Ball nu? Hade hand om henne när hon gick på travet, väldigt tjurig och arg liten häst var hon där iallafall.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
963
Senast: Oknytt
·
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
771
Senast: Araminta
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 489
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 889
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp