hämta bild från tex lunar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

toughcookie

Trådstartare
Finns säkert 100 sånna här trådar redan men korkad som jag är hittar jag ingen....
Jag har lite bilder på lunarstorm som jag skulle vilja lägga ut här på buke, hur gör jag det? har lyckats länka från en annan sida men nu får jag det inte att funka.
Har även bilderna sparade på datorn, kan jag ta dom därifrån?
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

och naturligtvis såg jag inte den nålade tråden........
(fast jag får det ändå inte att funka)
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

Du måste ta bilderna från en sida där du har laddat upp dem t.ex. lunarstorm! Du klickar upp bilden som du ska ha sen högerklickar du på den och väljer egenskaper därifrån kopierar du URL adressen, När du sen ska lägga in den på bukes så väljer du den gula bilden (ingoga bild) och då kommer det upp en liten ruta där det står http:/ ta bort det och kopiera in det som du tog från bilden på lunarstorm!

Jag är inte världens bästa förklarare, men hoppas att det löste sig ändå...hör av dig om du inte får det att funka
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

Jag har bilderna i mina "prylar" på lunar, när jag försöker lägga dom här så får jag bara upp menyn på prylarna och inte en speciell bild =( men jag ska göra ett nytt försök när jag orkar!
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

ska se vad jag kan göra ikväll, säg till om du inte klarade det! (lunarstorm är spärrat på skolan så jag kommer inte åt det nu!
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

Tyvärr så går det inte att lägga in bilder genom prylar då man öppnar bilden i själva datorn! Kan du inte använda photobuket eller någon annan sida där man kan ladda ner sina bilder?? :smirk:
 
Sv: hämta bild från tex lunar.

ska bara göra ett försk att lägga in en bild
Photo-0046.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 365
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 492
Senast: karl_h
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 970
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp