Bukefalos 28 år!

Häst svårt knivskuren

Sv: Häst svårt knivskuren

:mad: Det är väldigt märkligt att sådana där aldrig åker fast :mad:

Vakthund som är tränad på att bita ni vet var, skulle behövas.

AM
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Var folk och hundar på gården hela dagen, förutom på em när barn hämtades från skolan. Var oroligt i en hage dagen innan, kanske var gärningsmannen där också men fick inte tag på någon :crazy:
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Jag anmäler mig frivilligt att kastrera de jävlarna! :mad:

Omänskliga FANSKAP!
 
Sv: Häst svårt knivskuren

fan vad arg jag blir när jag hör sånt här. blir till att sätta upp dålda övervakningskamrer i hagarna å i stallet för alla hästägare. då blir i alla fall idioten filmad å kan identifieras å förhoppningsvis fast
 
Sv: Häst svårt knivskuren

kl

Det jag grunnar på är hur dom lyckas?Jag menar,det måste ju göra ont ganska snabbt,och att hästen inte då kickar till lr sticker? Håller dom fast hästen på ngt vis:confused: JAg syftar på att det händer ganska ofta när hästarna går på bete i hagen.
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Förmodligen är det folk som vet mycket väl hur hästar fungerar.. Vilket skrämmer mig.

Det är rent ut sagt fruktansvärt och omänskligt! Jag skulle personligen vilja ge dem ett och annat..
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Min förra hästs mamma dog på detta sättet. Dock inte av de direkta skadorna som förövarna gett henne.

Iaf så band de fast benen i varann, fick omkull hästen och kunde då göra det de skulle, och hästen kom ju inte upp igen.

på den hästen jag vet om så tog de inte av snörena så hon låg rätt länge och var ganska gammal, så magen stannade och de fick inte igång den igen.
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Jag undrar vad de som gör sånt här får ut av det? *Ruskar på huvudet åt delar av mänskligheten, eller ska jag säga omänskligheten?!*
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Så sjukt och vidrigt att någon/några gör så?! Hur länge ska det fortsätta egentligen..
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Jag saknar ord för när sådant här händer :cry:, därmed inte sagt att det gör mig handlingsförlamad ... :devil:
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Men hur fan går det till...drogas hästen eller? Hur fanken kan man skära bort stora delar av ett hästkön...hästen måste ha suttit fast...eller är det flera gärningsmän? Jag blir knäpp på äckligt sjuka personer.

Och hur vet man att det är en man? (med tanke på kastreringen) Är det för att det bara (för det mesta) är ston som blir drabbade?
Tänk tanken om det skulle vara en kvinna, varför blir allt SÅ mycket sjukare då? Stackars sto som ska föla till råga på allt...hoppas hon fixar det

Ps...ha inte grimmor på eller vid sidan av häst/hage
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Jävla ruttna kloakråttor!!! Skulle jag se en sån idiot i stallen och komma på dem , ja då lovar jag , jag gjör mitt jobb avrättar utan bedövning , tar sedan mitt straff med högt huvud , en idiot mindre på jordklotet.. Har hafft i tankarna att börja med IPO träning med Boxern men jag tror att det ska få bli BALLS bett träning i stället..han får snabbkastrera idioterna ..gratis:devil:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Häst svårt knivskuren

så fruktansvärt:cry:

Människan kan va så fruktansvärt grym så det går över mitt förstånd.
 
Sv: Häst svårt knivskuren

Ja det övergår även mitt förstånd men är alla här som säger sig kunna begå vad vilket som helst våld mot en gärningsman mindre sjuka?
Underligt nog väcker svårt våld mot människor inte alls samma hatkänslor o uppmaningar till grovt våld tillbaka.
PL
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter När Anton Rosenblads vän gick bort byggde han om en av sina vagnar för att kunna köra kistan till begravningen med hjälp av sina...
Svar
3
· Visningar
370
Senast: Kilauea
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: nexxa
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp