Bukefalos 28 år!

"Hästpratare"?

Re: \"Hästpratare\"?

Jag har fått uppfattningen att Insider.. De har ngt emot nått, och då f-n ska de bevisa att de har rätt, även om de har fel. Spelar ingen roll om de får fram ngt positivt, för det är inte det som är vitsen.. de ska bevisa att de minsann har rätt i sina tvivel.

De om några är trångsynta, och jag blir lika irriterad varje gång jag ser på det programmet. Och ja, jag såg om Pinnen och anser än idag att ägarna är de som bär skulden för hans öde.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är en relativt vanlig och normal person, är utbildad inom hund och är väldigt seriös med hunderiet. Blir därför otroligt förvånad...
2
Svar
35
· Visningar
3 271
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 516
Senast: tuaphua
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: SiZo
·
  • Artikel
Dagbok Nu kommer jag med en sån relationstråd igen. Men jag känner att ni här på Buke alltid säger så kloka saker och jag vill gärna höra hur...
Svar
7
· Visningar
1 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp