Bukefalos 28 år!

"Hästpratare"?

Re: \"Hästpratare\"?

Jag har fått uppfattningen att Insider.. De har ngt emot nått, och då f-n ska de bevisa att de har rätt, även om de har fel. Spelar ingen roll om de får fram ngt positivt, för det är inte det som är vitsen.. de ska bevisa att de minsann har rätt i sina tvivel.

De om några är trångsynta, och jag blir lika irriterad varje gång jag ser på det programmet. Och ja, jag såg om Pinnen och anser än idag att ägarna är de som bär skulden för hans öde.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 464
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 339
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
602
Senast: niardasp
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp