Bukefalos 28 år!

hästskötare

S

summerlove

hello :)
skulle vara intresserad av att höra av er som jobbar som hästskötare hur mycket ni jobbar i veckan -ungefär:smirk: hur många hästar har ni ,vad tjänar ni:rofl: ~skulle vara roligt att höra lite:D :D trivs ni med jobbet?
 
Sv: hästskötare

Sist jag svarade på något liknande här dömde alla ut mig totalt...:crazy:
Men jag jobbar i ett mindre stall med ca 15-20 hästar, oftast 18. Har inga egna passisar, vi två som jobbar delar på alla, men det är helt okej. Jobbar 4 dagar i veckan. Tjänar 12 000 före skatt.

Trivs enormt bra, vaknar varje morgon och tycker det är kul att gå till jobbet. Dessutom funkar det bra med mina egna hästar, kan ta dem delvis på arbetstid. Haft ett par andra jobb, men vill inte byta ut mitt nuvarande för allt i världen. Även om man kanske inte säger så varje dag i veckan...:smirk:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Skulle vara intressant att höra ifrån er som jobbar som deltidsbrandman/RIB, hur det är att jobba som det? Vad är erat...
Svar
5
· Visningar
577
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 402
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 923
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp