Bukefalos 28 år!

Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag har höga krav, så tyckte jag att någon var trevlig så är han att rekommendera. :D
Tar du någon typ av hyra eller är det gratis att låna honom? Har han några specialiteter han är extra bra på eller får man komma med egna önskemål?
Vänta nu lite här :mad: håll dig till din egen när du inte vill dela med dig,nu hittade ju vi våran...:D
 
Vänta nu lite här :mad: håll dig till din egen när du inte vill dela med dig,nu hittade ju vi våran...:D

Se där, nu vill hon både ha och äta kakan :angel:
Bäst ni andra roffar åt er medans det finns kvar :p
Men han har en specialitet faktiskt, den här :d och den gör han bra och man får vinst varje gång i förspelet :up:

Han är gratis att låna så han får sig något själv :laugh:

En av mina nya mediciner tar bort sexlusten och möjligheten att få orgasm för mig så jag själv har inte så kul sexliv just nu :( :down:
medicinhelvete :turd:
 
Jag har gått igenom lådor! Det har slängts typ 90% av kläderna och jag har hittat 300 miljarder tallrikar! Exet måste ha minimalt med glas och tallrikar kvar :confused: Men det kanske funkar bättre annars blir det så mycket disk innan han diskar :rofl:

Den här lilla stugan är ju asmysig, fast missarna tycker att den är lite liten. Nu måste de liksom umgås med mig HELA tiden, varesig de vill eller inte :angel::rofl:
Då kanske du råkar ha en svart snäckformad tallrik till salu??
 
Då kanske du råkar ha en svart snäckformad tallrik till salu??

Nej, det är nog det enda jag inte har :( Hade jag haft det hade du fått den gratis (för tån så länge idag har jag skänkt bort två brudklänningar, korsetter och ett antal klänningar så att det kanske kommer till användning).

Mest är det olika sorters tallrikar med blom motiv :cautious: Jag menar jag bodde bara i huset i tre månader, visserligen fick jag för mig att göra kakfat alldeles själv. Men jag gjorde väl tre kakfat och idag har jag nog packat upp tallrikar för typ en 20 till minst :rofl: Då är det en massa kartonger kvar i ladan, jag hoppas dock på att en av dem innehåller mina gjutjärns grejer och de andra böcker!
 
Hmm... god morgon?... kramp i benet, så traskade upp ur sängen en stund. Som barn gick jag i sömnen. Men nu för tiden behöver jag tydligen vara vaken. Återgår nog till sängen om en stund...Det känns som att resten av mig behöver sova ett par timmar till.

Jag vill också ha ett par ponnier... eller hästar... att räkna. Hur många får man plats med på en altan? inklusive lösdrift?

Detta skrev jag för 50 minuter sedan, men det låg kvar i cachen tydligen...
 
Lönen har kommit, både slutlönen från Manpower och för mina hela 9 dagar i november. Dessa nio dagar gav strax över 12' ut, fan vad najs! Då har jag inte jobbat en enda helg den månaden. Lönen som kommer i januari lär ju vara väldigt najs med tanke på att det blir 14 dagar ink 2 helger plus storhelg :banana:
Har betalat 2 e-fakturor och skickat över moms till ft-kontot. Måste höra med SKV om man kan ändra kontot för momsutbetalningar så jag slipper föra över de månader jag får tillbaka moms.
 
Vaknade nyss och fick ligga kvar en stund extra i sängen för att varva ner... Det kändes som att hjärtat dunkade så fort att det skulle hoppa ut ur kroppen på mig. Kul med mardrömmar, inatt igen :banghead: Jag hade gärna känt mig avslappnad och inte allt för trött efter att ha sovit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 633
Senast: Smoothi
·
Gnägg Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 219
Senast: ameo
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 816
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp