Nya Hästnet

Habina

Trådstartare
Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man håller sig därifrån. ;)

Undrar ifall meddelandefunktionen äntligen fungerar nu...
 
Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man håller sig därifrån. ;)

Undrar ifall meddelandefunktionen äntligen fungerar nu...
Var tvungen att gå in och kolla för det! Men jag tror jag gillar det, iallafall från mobilen. Mer mobilanvändarvänlig layout.
 
Tycker inte heller om den nya versionen. Sämre översikt och rörig. Men man vänjer sig väl.
Det mest irriterande är att pågående konversationer är borta. Hade igång en konversation med en jag köpt täcke ifrån. Hon har inte skickat än men tagit bort annonsen så vill så klart kunna nå henne.
Har mailat Hästnet och hoppas de kan fixa det.
 
Tycker inte heller om den nya versionen. Sämre översikt och rörig. Men man vänjer sig väl.
Det mest irriterande är att pågående konversationer är borta. Hade igång en konversation med en jag köpt täcke ifrån. Hon har inte skickat än men tagit bort annonsen så vill så klart kunna nå henne.
Har mailat Hästnet och hoppas de kan fixa det.
Mina konvos är inte borta
 
Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man håller sig därifrån. ;)

Undrar ifall meddelandefunktionen äntligen fungerar nu...
Jag delar din uppfattning om att söka på ras!

Jag tror dessutom att väldigt många söker på ras i första hand, och "gren"/inriktning i andra hand.

Unghästar/föl av många raser har föga inriktning, eftersom de inte är utbildade än. Så är de potentiellt lämpade för ett flertal grenar, så blir det många träffar eller alldeles för få.

Jag har annons som ligger ut på ett par föl.
Halva texten är borta efter uppdateringen, så jag blir tvungen att skriva om annonserna. Det är också svårare att se hur många som tittat på annonserna.
 
Nä men gud vad sjukt dåligt Hästnet blev på mobilen nu. Kan inte längre välja Norra Sverige. Söker man på Norrbotten får man skriva in hela namnet och ibland kommer det inte ens upp, dvs bugg.

Och man kan ju inte lägga in flera orter, hur ska jag söka på Norrb + västerb + Västernorrland?

Och det går inte att välja ras längre...

1000011596.jpg
 
Jag tror dom blivit uppköpta! Gå in och läs villkoren... Vad är Pets4Homes? Adyen?

Och, dom äger nu rättigheterna till bilder man laddar upp. Personer under 18 år får inte använda appen. Med mera, med mera....
 
Åh, nej! Gick in på Hästnet nu och det är ju skitdåligt! Sökningen är ju bedrövlig. Går ju inte ens längre att söka i åldersspann.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 432
Senast: bobbbo
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: linlar1
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 123
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp