Bukefalos 28 år!

Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skickade precis in min uppsats. Nu får det bära eller brista känner jag. 4 år efter att jag skulle ta examen kanske jag faktiskt kan ta examen.

Jag har dessutom slagit in alla julklappar så nu är jag typ klar. Imorgon kan jag lalla runt i stallet halva dagen, innan jag åker till typ Sveriges finaste kille och får mig ett nyp innan jag åker vidare till kusinen som har uppesittarkväll med julklasspel.

Ingen ångest! Ingen ångest! Ingen ångest!
 
Jag skickade precis in min uppsats. Nu får det bära eller brista känner jag. 4 år efter att jag skulle ta examen kanske jag faktiskt kan ta examen.

Jag har dessutom slagit in alla julklappar så nu är jag typ klar. Imorgon kan jag lalla runt i stallet halva dagen, innan jag åker till typ Sveriges finaste kille och får mig ett nyp innan jag åker vidare till kusinen som har uppesittarkväll med julklasspel.

Ingen ångest! Ingen ångest! Ingen ångest!
Jag vill också få mig ett nyp av nån snygging :cautious::o Det är ju trots allt jul! :rofl::D Men det lär väl inte hända. Inte ens ett ons om jag hade tagit mig ut på juldagen eftersom jag jobbar :meh:
 
Jag har gått igenom lådor! Det har slängts typ 90% av kläderna och jag har hittat 300 miljarder tallrikar! Exet måste ha minimalt med glas och tallrikar kvar :confused: Men det kanske funkar bättre annars blir det så mycket disk innan han diskar :rofl:

Den här lilla stugan är ju asmysig, fast missarna tycker att den är lite liten. Nu måste de liksom umgås med mig HELA tiden, varesig de vill eller inte :angel::rofl:
 
Nu är jag klar för idag,alla musslor paketerade och det gick sönder 2 i andra omgången så dom ligger i magen på mig o vovven.
Har röjt upp i köket så nu tänker jag sätta mig med ett glas vin o titta på Ernst ,skål på er!
 
Använder internets visdom för att föröka lösa problemet med en större bit rimmad oxbringa jag har. Kan jag koka hela biten och sedan skära upp och frysa in? Vill helst slippa göra tvåtimmarskok varje gång jag skall äta det.

@athena_arabians - med din klokhet, har du erfarenhet av bringa? :nailbiting:

Får fortsätta googla . .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 610
Senast: Smoothi
·
Gnägg Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 033
Senast: ameo
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 624
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
91 92 93
Svar
1 857
· Visningar
53 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp