Bukefalos 28 år!

Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag måste skärpa mig å inte stanna kvar å tjåla med chefen eller som idag med Maria som kom vid 7. Jag kom precis hem :meh: Brukar liksom vara hemma 07.40 i vanliga fall...
 
På väg till Uppsala. Många på väg åt andra hållet. Kan bli lite bök att åka hem sen är jag rädd.
 
Ont i halsen, missbrukar sprepsil, sår i gommen (av strepsilen) så det gör ont dricka kaffe
Idag känns det inte lika bra som i går kväll
 
Första dagen som arbetslös. Laddar för ett besök på arbetsförmedlingen med en kopp kaffe. Har några centimeter kvar på en julklappsraggsocka så jag väl ta tag i stickande medan jag väntar.
 
Varit överraskande effektiv på morgonen och fått en del saker som segat fixade. Duktig jag! Köpte köttfärs på kort datum med, 2 kg för under hundralappen. Min skrala ekonomi gillar sånt. Fick med mig mer kött med kort datum hem med, perfekt att ha på lut i frysen. Ser det som julklapp från ica ;)

I går kändes det skitjobbigt med massa saker som måste fixas, men idag vaknade jag utvilad och glad, så nu känns det bara kul :) Tack och lov att vi inte kör några julklappar i år dock.
 
Jag har ingen julklapp till mamma, ingen möjlighet att skaffa julklapp till mamma och jag är härmed världens sämsta dotter. Hej julångest. :cry:
 
Sovit länge, ätit frukost och slagit in julklappar. Känner mig nästan i balans igen efter senaste tidens jobbstress. Ska nog åka till affären och handla lite så jag kan göra julgodis. Sugen på Rocky roads :d
 
Funderar på att sova en stund. Jobbar idag och hela julhelgen. Vet att det kommer bli kaos när anhöriga kommer och hälsar på våra vårdtagare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 633
Senast: Smoothi
·
Gnägg Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 219
Senast: ameo
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 816
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 104

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp