Bukefalos 28 år!

Hållbarhet köttfärs - igen

Mikron litar jag inte på, det känns som att värmen blir väldigt ojämnt fördelad i den. Jag skulle hellre värma maten på spisen i en stekpanna, ORDENTLIGT, om det är möjligt.
Lägg maten i en ring så blir det jämnare fördelat :up:
(En vecka gammal köttfärs från kylen hade jag dock inte vågat mig på alldeles oavsett upphettning, men jag är lite kräsmagad också :p)
 
Jag tänker tillbaka på masktråden ibland. Visst fanns det nån sorts bild också? Eller har jag hittat på det? Och tråden finns nog inte kvar längre :(
 
Usch, inte masktråden.

Masktråden fick mig att ringa min Vc och ljuga för tanten i luren om att jag hade sett något som påminde om maskar i min skit. När hon undrade om jag kunde komma in med det jag trodde var mask, ljög jag och sa att det hade kommit på jobb och att jag därför inte kunde samla ihop det :angel:

Vips fick jag avmaskningsmedel utskrivet och tillfredställelsen var total för en maskfobiker som mig.
 
Usch, inte masktråden.

Masktråden fick mig att ringa min Vc och ljuga för tanten i luren om att jag hade sett något som påminde om maskar i min skit. När hon undrade om jag kunde komma in med det jag trodde var mask, ljög jag och sa att det hade kommit på jobb och att jag därför inte kunde samla ihop det :angel:

Vips fick jag avmaskningsmedel utskrivet och tillfredställelsen var total för en maskfobiker som mig.
Är det sant?

Men :rofl:
 

Liknande trådar

Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 182
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 820
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 097
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 136
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp