Handdammsugare

Blueberry

Trådstartare
Är det verkligen jag som skriver den här tråden? :cautious:

Jag behöver en handdammsugare. En bra. Inte en sån där fånig med långt skaft, utan en liten som till exempel skulle kunna användas i bilen.

Har ni några tips?
 
Är det verkligen jag som skriver den här tråden? :cautious:

Jag behöver en handdammsugare. En bra. Inte en sån där fånig med långt skaft, utan en liten som till exempel skulle kunna användas i bilen.

Har ni några tips?

Till bilen tycker jag de har för dålig sugkraft, och för dålig åtkomst (breda som en haj i framänden). Jag rekommenderar en ryggdammsugare, till allt. Fantastisk uppfinning.
 
Lägger till att det mest är för att städa fikarester och smulor i säten.

(Inte grus på golvmattor.)
 
Är det verkligen jag som skriver den här tråden? :cautious:

Jag behöver en handdammsugare. En bra. Inte en sån där fånig med långt skaft, utan en liten som till exempel skulle kunna användas i bilen.

Har ni några tips?

Men visst har de långa så man tar ut handdamsugardelen? Det hade min som jag slängde förra året om jag minns rätt. Tycker dock de tar så stor plats att förvara.
 
Tycker alla verkar klena förutom Dyson, men de kostar ju därefter :nailbiting: Många av deras modeller är både skaft- och handdammsugare och borde ha ordentligt med klös i sig. Jag har inte testat dem själv men de verkar få bra recensioner på bl a Amazon!

...får man tantpoäng om man går och drömmer om att köpa en svindyr dammsugare? :o
 
Är det verkligen jag som skriver den här tråden? :cautious:

Jag behöver en handdammsugare. En bra. Inte en sån där fånig med långt skaft, utan en liten som till exempel skulle kunna användas i bilen.

Har ni några tips?
Jag har en från Bosch som funkar bra för ditt ändamål. Den har ett skaft men man kan enkelt plocka ur handdelen och ta med den till bilen. Man fick med som en tillsats att sätta på för att få smalare mynning. Den klarar absolut att suga upp smulor, sand och annat.
 
Jag har en billig från Electrolux som absolut hade funkat för kaksmulor i bilen. Jag använder min i trappan vilket är supersmidigt, har sånna halvmånemattor som all skit och päls från hundarna fastnar på och dammsugaren klarar det finfint.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
684
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 324
Senast: Squie
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 140
Senast: Inte_Ung
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp