Bukefalos 28 år!

Har en fräck bild...

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

cissiny

...som visar på rörlighet i nacken, minst sagt ;). Ska lägga upp den på hemsidan senare idag, men då kan jag inte klistra in den här... Hade vart kul att visa, om det är nån som känner för att ladda upp den så mailar jag gärna! :) Är på 30 kb ungefär.

Vinterbild i hage på maffig fullblodshingst, och vääääldigt rörlig i nacken som sagt... :)

Nån som känner för att lägga ut den så man kan få in den i en tråd? :)

Mvh Cissi
 
Sv: Har en fräck bild...

Men lägg den på fotogalleriet.... därifrån kan man länka eller klistra in dem...
 
Sv: Har en fräck bild...

Tack! Det tänkte jag inte på! :) Har laddat upp den där nu, det står "pending approval", hur lång tid brukar det ta? :)

Mvh Cissi
 
Sv: Har en fräck bild...

Hmmm vet inte...Mina brukar synas direkt...
 
Sv: Har en fräck bild...

Min syns iaf inte... det står bara "pending approval" på den... När jag laddade upp den verkade den liten, (är 400x267, 30 kb), blir den väldigt liten om man klistrar in den i en tråd? Med andra ord, förminskas storleken här?

Mvh Cissi
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Har en fräck bild...

Det tror jag inte.... Har du msn? Du kan ju skicka den så kan jag lägga upp den i tråden om du vill...
 
Sv: Har en fräck bild...

Tyvärr har jag inte msn... kan jag maila? :) Den är som sagt liten.

Vore jättesnällt om du ville lägga upp den, tycker själv att den är fräck :)

Mvh Cissi
 
Sv: Har en fräck bild...

Och nu är klockan 15.30.... bilden står fortfarande som "pending approval"... känns som om galleriet var ett dåligt alternativ - finns här inte nån som vill hjälpa mig att lägga upp den? :) MB eller nån annan? :)

Mvh Cissi
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 586
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 666
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 950
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp