Bukefalos 28 år!

Hår-tråden

Skratta du @Lillstrumpa :p :D Och tro mig - det ÄR så illa som det låter, får ont i hjärtat av att se mig i spegeln. Såhär ser jag ut:

Severus-snape1.jpg


Och yes, saltvattenspray vore fantastiskt men det är typ omöjligt att få tag på här :(
 
@niphredil
Det var väl fint!

Jag tog en ny bild efter att ha borstat ut håret ordentligt, färgerna (dvs hela rödorangea färgskalan) syns lite bättre... (Och ja, jag är ungefär lika pigg som jag ser ut, hey sexi)

img_0709_53504efaddf2b37178bdcd52.jpg


Hur mycket bör man klippa bort? Jag vill ju behålla längderna :eek:
 
@LindgrenV Nä, det är fruktansvärt. FRUKTANSVÄRT. Är deppig varenda morgon pga ser ut som en jävla idiot.
 
@LindgrenV Du har ju massor med hår kvar! En annan funderar på att kapa av till page eller något! :eek:

Och tack till ni andra för att ni gett mig tips. Jag ska nog låta mitt orangea kråkbo vila från färg. Det tyckte inte riktigt om att bli slingat ens.
 
@LindgrenV Du kan ju alltid köra en search and destroy sen, alltså bara klippa de kluvna topparna en efter en. Det tar tid men man slipper kapa håret.
Själv brukar jag bara färga om när det ser slitet ut :p
 
@Wingates

Det var väl typ så jag gjorde, haha! Lite turbovarianten dock :angel: Det funkar ju rätt bra när man är lockig, så lockarna blir i olika längd. Enda problemet är mitt överhår som är en helt annan kvalité och bara blir en fluffig, konstig boll oavsett hur ickeslitet det är :mad:
 
@niphredil går det inte att ta lite saltvatten från havet och använda som saltvattenspray? Borde ju ge liknande resultat:D men du får vara försiktig så du inte får en massa hajar eller maneter i håret:idea:
 
Skratta du @Lillstrumpa :p :D Och tro mig - det ÄR så illa som det låter, får ont i hjärtat av att se mig i spegeln. Såhär ser jag ut:

Severus-snape1.jpg


Och yes, saltvattenspray vore fantastiskt men det är typ omöjligt att få tag på här :(
Äsch då, ler du lite blir det nog bra! :D Och du, saltvattenspray kan man göra enkelt själv! Googla på det, finns lite olika varianter, men vatten, salt och socker är allt som krävs.
 

Liknande trådar

Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
512
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
337
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
670
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp