Hår-tråden

Cita

Trådstartare
Finns en smink-tråd så varför inte en hår-tråd?

Kul att se olika färgningar, extensions, håruppsättningar mm :D

Man kan dela med sig om bra hårinpackningar mm
 
Senast ändrad:
Sv: Hår-tråden

Här kommer några bilder på mitt hår, lockat med min super magiska locktång ;) Har inte i några produkter öht. och lockrna håller sig i flera dagar. Iofs har jag självlockigt och ganska strävt hår, men aldrig varit med om att det fungerar såhär bra :) och en uppsättning, 2 sidoinbakade flätor som fästs upp med hårnålar.

ec599a927aff11e392091200855e15e3_8.jpg


39825988862911e3a5ce120ade99cc62_8.jpg


273ad95661b411e391df12e95421f4fe_8.jpg
Såhär ser mitt hår ut utan styling...
 
Senast ändrad:
Sv: Hår-tråden

Vilket fantastiskt hår du har! :love:

Jag har gått igenom "50 shades of red" senaste året på mitt hår :angel:

Naturlig hårfärg och ofixat hår:

311895_3544043075462_305290404_n.jpg


Jag rekommenderar INTE att klippa av skiten och färga mörkt om man har hår som jag:

542912_3182277071538_1995186057_n.jpg


:p

Färgade håret mörkrött förra våren, älskar verkligen färgen men den är otroligt jobbig att underhålla:
481555_4307713646749_1010631584_n.jpg



Lite mer åt det orangea hållet:

531777_10200238088650595_706098137_n.jpg


Och nu nyligen gjorde jag en ombre:

img_7365_52e816f19606ee11effba42a.jpg
 
Sv: Hår-tråden

kl

Jag ska göra en keratinbehandling på min bonusdotter i helgen, hon har väldigt lockigt och frissigt hår. Precis som alla andra med lockigt hår så vill hon ha rakt hår (nåja, nästan alla andra), så det ska bli intressant att testa. Är det ok med henne så kan jag lägga ut före- och efterbild bakifrån på det så får ni se hur det blev.
 
Sv: Hår-tråden

Jag gör inte det, jag borstar det bara när jag tvättar det. Det går inte att borsta när det är torrt, då ser det ut så här:

315998_2020360864359_532690076_n.jpg
 
Sv: Hår-tråden

kl

Kort och ganska urtvättad röd (syoss intense red)
DSCF6792_zps1555cb8e.jpg


Som det ser ut nu:
(förutom att utväxten på sidorna är färgad och att jag för tillfället inte backslick...dårå)
...äääsch vi stryker det för tillfället, har ingen alls som är bra :p
 
Sv: Hår-tråden

Ja, har flera kompis med samma hårtyp som du och dem borstar också bara håret vid tvätt!:p Vilket jag kan förstå!

Själv reder jag ut håret varje dag med en träkam. Antingen på morgonen innan jag flätar det eller på kvällen om jag har haft det utsläppt.
 
Sv: Hår-tråden

Det blir liksom bara friss om jag borstar det, inte fint alls :p Kan dock hända att jag borstar lite grann om jag ska sätta upp en stram tofs eller fläta, men då underlättar det om det är lite fett, haha :)
 
Sv: Hår-tråden

Blev alltid så fascinerad av en kompis hår när hon borstade det!:D
Det blev liksom 3 ggr så stort än innan:D
 
Sv: Hår-tråden

Jag borstar bara när det är blött annars blir det som på LindgrenVs bild.
Borstar jag när det är torrt så sätter jag alltid upp det i en knut.
 
Sv: Hår-tråden

Är det någon som provat nya tangle teezer hårborsten?
Jättenyfiken på den :)
 
Sv: Hår-tråden

Jag har den!:) Har haft den i över ett år nu, men har inte använt den överdrivet mycket.
Jag tycker om den, men jag borde nog använda den i typ några dagar/veckor i sträck för att kunna göra en utvärdering av den:D
 
Sv: Hår-tråden

Jag har den!:) Har haft den i över ett år nu, men har inte använt den överdrivet mycket.
Jag tycker om den, men jag borde nog använda den i typ några dagar/veckor i sträck för att kunna göra en utvärdering av den:D

Haha där ser man hur mé man är i nymodigheter, haft din i ett år :D

Är det någon som kan rekommendera en riktig mirakel-hårinpackning :)
 
Sv: Hår-tråden

Just de, någon som kan rekommendera en bra lättanvänd krullstav :D vill ha STORA lockar inga små korkskruvar :)
 
Sv: Hår-tråden

Är det någon som provat nya tangle teezer hårborsten?
Jättenyfiken på den :)

Det är en sån jag har, har haft den länge, lite över två år, tycker den är underbar, reder ut håret på ett mycket skonsamt sätt utan att man behöver vara överdrivet försiktig, lätt att göra ren och greppvänlig.

Jag upplever att det inte fastnar lika mycket hår i den jämfört med en vanlig borste och det är jag glad för eftersom jag har väldigt långt hår som jag är väldigt rädd om.
 

Liknande trådar

Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
242
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
477
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp