Bukefalos 28 år!

Hatar facebooks nya "visa diskussion i flik" hur stänger man av?

purity_666

Trådstartare
Nu helt plötsligt dyker "viktiga diskussioner" upp i en flik. Om jag skrivit i en tråd och får svar så dyker det upp som en liten ruta. Jag avskyr verkligen den funktionen. Jag har försökt hitta hur man stänger av eländet men hittar det inte.

Någon som har koll??
 
Nu helt plötsligt dyker "viktiga diskussioner" upp i en flik. Om jag skrivit i en tråd och får svar så dyker det upp som en liten ruta. Jag avskyr verkligen den funktionen. Jag har försökt hitta hur man stänger av eländet men hittar det inte.

Någon som har koll??
Inget jag alls har lagt märke till ännu. Men om du bara väntar lite så försvinner det kanske av sig själv i nästa uppdatering... Tycker att facebook ser olikt ut var och varannan vecka.... Jag kan reta mig på vissa förändringar, men ofta är allt som vanligt igen efter några dagar. Känns som om de testar många olika funktioner.
 
Inget jag alls har lagt märke till ännu. Men om du bara väntar lite så försvinner det kanske av sig själv i nästa uppdatering... Tycker att facebook ser olikt ut var och varannan vecka.... Jag kan reta mig på vissa förändringar, men ofta är allt som vanligt igen efter några dagar. Känns som om de testar många olika funktioner.
Det är nog bara så på datorn, så är man på mobilen är det inte så.

Det är skitstörigt. Det hoppar upp en hyfsat stor ruta, större än den för meddelanden, med trådinlägget. Det räcker väl för fasen att man får avisering uppe vid jordklotet. *morr* Ja jag är skitirriterad
 
Mycket märklig funktion.
och @purity_666

Jag tycker att den funktionen är jättebra!

Förut blev jag irriterad av att lämna det ställe jag var i flödet, för att snabbt kunna svara (ibland vill man ju det).
Nu kan jag vara kvar, och ändå svara. Hurra, hurra!
Och vill man inte se det - tja, min sådana dialogruta hamnar nere till höger där det ändå bara brukar vara inbjudan till Messenger på min sida.
Och lätt att klicka bort är det ju också.
 
Det är nog bara så på datorn, så är man på mobilen är det inte så.

Det är skitstörigt. Det hoppar upp en hyfsat stor ruta, större än den för meddelanden, med trådinlägget. Det räcker väl för fasen att man får avisering uppe vid jordklotet. *morr* Ja jag är skitirriterad

Alla dessa jäkla notiser som de ska ha fram hela tiden. Rutan nere i vänstra hörnet "nån gillar nått" gör mig tokig! Fick också upp en sån där diskussionsruta, tryckte ner den och har inte fått fler?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 317
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 900
Senast: skiesabove
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 034
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Hovelände
  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp